Skip to main content

Een kennis van mij heeft Internet instap + onbeperkt bellen. Wanneer zij een telefoongesprek heeft staan, hoort de tegenpartij na verloop van tijd een pieptoon (alsof er een toets wordt ingedrukt) en valt het gesprek even kort weg. dit kan soms een paar keer in één gesprek gebeuren. Zij had een telefooncentrale aangesloten op de experiabox, die heb ik er gisteren tussen uit gehaald. het probleem blijft.

Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

 

 

Welkom op het forum, @Peter1106 :relaxed::bouquet:

Dat is een irritant probleem voor de gebelde...

Zij had een telefooncentrale aangesloten op de experiabox, die heb ik er gisteren tussen uit gehaald . het probleem blijft.

Ook uitgesloten dat het in het telefoontoestel zit, door ff een andere te gebruiken? (bij dect niet alleen andere handset natuurlijk)

Welke Experiabox heeft zij momenteel? H220N, V8, V9, V10


Bedankt voor de reactie.

Zij heeft ook al een ander telefoontoestel aangeschaft en aangesloten.

Volgens mij heeft zij een versie 9, Experiabox.


En heeft ze het zeker weten met verschillende contactpersonen?

P.S. heeft ze ook een mobiel? Als die al een abonnement heeft …. een mobiel abonnement mét onbeperkt bellen is goedkoper dan op de vaste lijn onbeperkt bellen. Tenzij ze ook naar landen buiten de E.U. belt. Dan kan je het weer beter via de vaste lijn hebben.


Hoi @Peter1106 . Speelt het probleem nog steeds? En is die experiabox al eens herstart/gereset?


Hoi Erwin, bedankt voor je reactie. 

Ik ga zo weer naar haar toe en dan ga ik inderdaad de Experiabox even resetten. Omdat ik er vanuit ging dat het vanuit de centrale kwam had ik dat nog niet gedaan. Ik hoop dat dat de oplossing is!


Omdat ik er vanuit ging dat het vanuit de centrale kwam

Die kans is klein (maar niet ondenkbaar.). Ik lees wel hoe het afloopt en als het nodig is, help ik jullie verder. 


Ik heb de Experiabox nu gereset, dus nu even weer afwachten. Wordt vervolgd