Skip to main content

Ik ben in bezit van een Coinvox euro, maar daarvan is de pincode kwijt, zodat ik niet meer in het menu kan komen.

Kan iemand mij daarvoor een oplossing geven.

Standaard was het 0000, maar dat werkt helaas niet.

 

 

Hallo @RVS59 Volgens de handleiding kan alleen KPN dat resetten via 0800 0407, maar of dat nummer nog bestaat weet ik natuurlijk niet.

Je zou hoogstens dan de zakelijke helpdesk eens kunnen bellen via 0800 0403

Succes.

 


Dat is wel een oudje. Ik betwijfel of KPN het nog ondersteunt. En anders is er vast een reset procedure.


Dat is wel een oudje. Ik betwijfel of KPN het nog ondersteunt. En anders is er vast een reset procedure.

Die is er dus niet @AriënC , alleen KPN kon dat.

 


@Dick v W weet jij hier meer over toevallig? Gok dat jij nog wel met de coinvox hebt gewerkt.


Dat is wel een oudje. Ik betwijfel of KPN het nog ondersteunt. En anders is er vast een reset procedure.

Die is er dus niet @AriënC , alleen KPN kon dat.

 

Ging dat dan via een monteur op locatie, of zat er een modem in waarop KPN kon inbellen om settings door te voeren?


Hi @RVS59, welkom op de community. 

Ik ben bang dat je via ons dit niet meer kan doen, dat is een dermate oud toestel die niet meer wordt ondersteund. Ik kom op een ander forum nog een suggestie tegen, volgens mij is dat een topic dat door jou is aangemaakt. Zie de laatste reactie in dat topic. Hopelijk heb je daar iets aan, iets anders kan ik helaas niet bedenken. 

 


Dat is wel een oudje. Ik betwijfel of KPN het nog ondersteunt. En anders is er vast een reset procedure.

Die is er dus niet @AriënC , alleen KPN kon dat.

 

Ging dat dan via een monteur op locatie, of zat er een modem in waarop KPN kon inbellen om settings door te voeren?

Dit ging via een telefoonnummer en zoals ik het de handleiding goed begrijp ging dat op afstand, daar waren destijds ook kosten aan verbonden. 


Reageer