Skip to main content

Beste KPN,

Wij zijn laatst overgestapt naar een KPN abonnement met nummerbehoud voor vaste telefonie, echter is het nummer niet meegekomen toen ons abonnement overging. We hebben hier al 6/7 keer over gebeld, maar krijgen telkens weer beloftes die niet worden gehouden en we zijn het ondertussen spuugzat.

Het probleem komt op het volgende neer: 

Vorige keer dat we van KPN naar Odido gingen, was al exact hetzelfde probleem aanwezig. Men zegt dat er een algemene database is waar locaties van huizen vaststaan zodat men geen nummer kan krijgen van een andere gemeente. Waarom worden we bij Odido dan bij een andere gemeente ingegooid dan bij KPN? Op deze manier moeten we elke keer dat we van provider wisselen een nieuw nummer krijgen, echt belachelijk. Los dit nou gewoon in 1 keer op, want wij en ook onze buren hebben hier elke keer weer gigantische problemen mee en ik kan jullie verzekeren dat onze huizen niet wisselen van gemeentes elke keer dat we een nieuw contract afsluiten.

Op deze manier houden jullie je ook niet aan het afgesloten contract en zijn we geneigd dit te verbreken en weer over te stappen naar het ongunstigere contract met Odido, puur omdat we de klantenservice absoluut afschuwelijk vinden. Er liggen ook al meerdere klachten bij jullie dienst die hopelijk worden afgehandeld. 

Mijn vraag: Waarom lossen jullie dit probleem niet op????

Hi @Glaedius, welkom hier. 

Wat een nare ervaring. Zou je ook het nummer in willen vullen waar het om gaat in je profiel? En mij een seintje hier willen geven? Dit kan onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen”. 

Ik hoor graag van je.