Skip to main content

We hebben ook probleem een nieuw modem 12 en nu doet de vaste lijn niet...pfff wat nu weer denk ik

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik lees hier over dat een modem 12 niet in buitengebied kan? Met vaste lijn?


Het kan wel in het buitengebied, het kan alleen niet i.c.m. 4g modem voor het buitengebied.

Heb je op beide telefoonpoorten ook geen toon?

Vaak moet bij een nieuwe modem de SIP gegevens ververst worden, dan kun je het snelst via de klantenservice laten regelen. (0800-0402)


Hey @Waarink! Heb je de reactie van gjtm gelezen? Ik ben benieuwd of het probleem nog speelt en of we nog met je mee kunnen denken. 


Hallo, vandaag is er gelukkig een monteur geweest en heeft een 10 modem geplaatst en nu doet alles weer..super blij mee..goed geholpen door die meneer en alles duidelijk uitgelegt. De nieuwe 12 deed het waarschijnlijk gelijk niet, kon ook niet resetten, of het probleem daar aan lag is nog de vraag...wel was het internet ontvangst erg slecht bij ons.


Goed om te horen @Waarink. Als je een 4G-moden hebt, dan is dat waarschijnlijk de oorzaak. Zo niet, dan weet ik het op dit moment ook niet:sweat_smile:. Fijn dat het in ieder geval is opgelost en dat je de monteur beviel. :blush: Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.