Skip to main content
Antwoord

Problemen vaste telefonie en afspelen opgenomen programma's op tv

• August 30, 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Sinds zaterdag kan ik niet meer bellen met mijn vaste telefoon. Als iemand mij belt krijgt hij een in-gespreks-toon. 

Ik kan ook de opgenomen programma's op mijn t.v. niet meer terugkijken. Dan krijg ik een foutmelding.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Pop-up op t.v., dat klinkt niet goed! Werkt het internet en live tv kijken verder wel, of ligt alles eruit? Wat je als eerste kunt doen is je modem een reset geven (stap 2), zodat die alle gegevens opnieuw ophaalt. Als het daarna nog niet beter is geworden kan je het beste even (met bijvoorbeeld een mobiel toestel) bellen met 0800-0402 , de telefonische collega's kunnen dan direct met je meekijken naar de verbinding. Als de telefonie niet werkt kan ik me voorstellen dat het fijn is als er zo snel mogelijk naar wordt gekeken.

Mocht het via die weg niet lukken kunnen we hier ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder laten weten als je dat hebt gedaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2021

Hoi @Pop-up op t.v., dat klinkt niet goed! Werkt het internet en live tv kijken verder wel, of ligt alles eruit? Wat je als eerste kunt doen is je modem een reset geven (stap 2), zodat die alle gegevens opnieuw ophaalt. Als het daarna nog niet beter is geworden kan je het beste even (met bijvoorbeeld een mobiel toestel) bellen met 0800-0402 , de telefonische collega's kunnen dan direct met je meekijken naar de verbinding. Als de telefonie niet werkt kan ik me voorstellen dat het fijn is als er zo snel mogelijk naar wordt gekeken.

Mocht het via die weg niet lukken kunnen we hier ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder laten weten als je dat hebt gedaan.

Dat is geweldig Jasper!!! Alles werkt weer. Alleen door het modem te resetten. Ik ben weer helemaal blij.:smiley: Dank je wel!

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan @Pop-up op t.v., goed om te lezen dat het daarmee gelukt is! :smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.