Skip to main content

Sinds zaterdag kan ik niet meer bellen met mijn vaste telefoon. Als iemand mij belt krijgt hij een in-gespreks-toon. 

Ik kan ook de opgenomen programma's op mijn t.v. niet meer terugkijken. Dan krijg ik een foutmelding.

Hoi @Pop-up op t.v., dat klinkt niet goed! Werkt het internet en live tv kijken verder wel, of ligt alles eruit? Wat je als eerste kunt doen is je modem een reset geven (stap 2), zodat die alle gegevens opnieuw ophaalt. Als het daarna nog niet beter is geworden kan je het beste even (met bijvoorbeeld een mobiel toestel) bellen met 0800-0402 , de telefonische collega's kunnen dan direct met je meekijken naar de verbinding. Als de telefonie niet werkt kan ik me voorstellen dat het fijn is als er zo snel mogelijk naar wordt gekeken.

Mocht het via die weg niet lukken kunnen we hier ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder laten weten als je dat hebt gedaan.


Dat is geweldig Jasper!!! Alles werkt weer. Alleen door het modem te resetten. Ik ben weer helemaal blij.:smiley: Dank je wel!


Graag gedaan @Pop-up op t.v., goed om te lezen dat het daarmee gelukt is! :smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.