Skip to main content

Ik wil onze vaste telefoonlijn opzeggen maar ik kom er niet achter wie onze provider is (het nummer bestaat al meer dan 20 jaar en ik zie geen afschrijving op het bankafschrift.

Hallo @Vera1161 standaard is de vaste telefoon al meer dan 125 jaar in handen van toen PTT, nu KPN.

Dus je kunt in een lokale KPN-winkel je telefoonabo opzeggen of telefonisch via 0800 0402.

 


Als er niets afgeschreven wordt zou je het ook kunnen houden, mooi toch gratis telefonie 😎


We kunnen al meer dan 20 jaar overal telefonie afnemen het kan in dit geval om een alles in één abonnement gaan. Dan zijn er twee voor de hand liggende opties of KPN of Ziggo.

 

Wie levert u het internet op de factuur van die leverancier zal een regeltje telefonie staan.

 

 


…..en ik zie geen afschrijving op het bankafschrift.

Kun je wel bellen?

Je krijgt alleen een (extra) omschrijving op een bankafschrift als er iets van je rekening afgaat of bijkomt.

Met de naam van bedrijf / organisatie / persoon…. van de tegenrekening van de partij waaraan je betaalt of geld ontvangt. Compleet met rekeningnummer.

Dan is altijd te achterhalen aan wie je betaalt of geld ontvangt.


Hallo @Vera1161, het is mogelijk dat je internet en vaste telefonie in 1 abonnement bij KPN afneemt, waardoor je voor telefonie geen losse factuur en afschrijving hebt. 

Als je jouw forumprofiel invult, kan ik eens voor je zoeken of KPN jouw telefonie provider is. 


Zoek hier je nummer. Dan weet je waar het geregistreerd is.


En? Opgelost?


Zoek hier je nummer. Dan weet je waar het geregistreerd is.

Klopt niet helemaal, een simyo 06 nr staat daar als KPN nummer, en CheapConnect (vast) als Maxitel


Zoek hier je nummer. Dan weet je waar het geregistreerd is.

Klopt niet helemaal, een simyo 06 nr staat daar als KPN nummer, en CheapConnect (vast) als Maxitel

Maar het gaat hier om een vast nummer  en niet om een mobiel nummer.

 


Zoek hier je nummer. Dan weet je waar het geregistreerd is.

Klopt niet helemaal, een simyo 06 nr staat daar als KPN nummer, en CheapConnect (vast) als Maxitel

Maar het gaat hier om een vast nummer @Vera1161 en niet om een mobiel nummer.

 

Even goed lezen wat er staat

en CheapConnect (vast)


Simyo is 100% dochter van kpn. Dus die registreert ook de nummers.

Cheap connect is de handelsnaam van Maxitel.

Je kunt dus het nummer bij cheap connect.nl opzeggen. Je betaalt hier overigens een keer per jaar voor. 8.95.

 


@DLD maar je simyo nummer moet je bij simyo opzeggen, niet bij KPN. CheapConnect moet je opzeggen bij CheapConnect, niet bij maxitel.

Die site is dus niet te gebruiken om te kijken bij welke provider je abo loopt.