Skip to main content

Kan iemand mij helpen aan een gebruiksaanwijzing of een kopietje daarvan voor dit toestel.

Het gaat met name om het programmeren van de geheugentoetsen en de voorkeuzetoetsen.

 

Hi hitte, welkom op het forum. 

Dit zegt me nog niet veel, als ik dit probeer te vinden kom ik op deze resultaten uit. Kun je misschien een foto hier plaatsen van je toestel? Staat er ook een modelnummer of iets dergelijks erop? 

Ik hoor graag van je. 


Hoi @hitte ,

Leuke vraag! 
 

Lukt dit?:

neem hoorn op
*74
code tussen 0 en 9 (daar komt nummer onder te zitten)
toets gewenst nummer in
#

kiezen:
* codecijfer #


@Alex_P, mij levert het een marktplaats advertentie op met onderstaand toestel.  Dit is bergen speaker zwart. 

 


@Alex_P, mij levert het een marktplaats advertentie op met onderstaand toestel.  Dit is bergen speaker zwart. 

 

Hip ding wel! :sweat_smile:


Op deze pagina vond ik nog een aantal handleidingen van andere oude PTT-Telecomtoestellen. https://www.gebruikershandleiding.com/PTT-Telecom/handleiding-4-574318.html

Mogelijk heb je daar nog wat aan. 

 


Hip ding wel! :sweat_smile:

Ik was 4 toen die uitkwam, ik ben nu 28. :laughing:


Hip ding wel! :sweat_smile:

Ik was 4 toen die uitkwam, ik ben nu 28. :laughing:

Jij bent, net zoals ik, van de goede generatie merk ik weer. Duidelijk levensgenieters. 👌

 


Het model Bergen staat niet meer bij de handleidingen van KPN telecom helaas.
kpn.com/gebruikershandleidingen vast en draadloos

Ook is ie niet te vinden bij gebruikershandleiding.com .

Dat wordt dus zelf uitvissen vrees ik.


Er is vast ergens een enthousiasteling te vinden die er meer van weet.

Het kan wel zijn dat dit tussen te oud en te nieuw in zit, maar gewoon vragen, hier een verzamel-site :

https://telefoonmuseum.eu/index.php/links

Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte ajb.


Ben er een uurtje voor gaan zitten, uiteindelijk na wat experimenteren is het me gelukt de telefoon te programmeren. Nu gaat hij dienst doen bij een oudere dame van 87 jaar, die niet overweg kan met die moderne dect telefoons. Bedankt voor jullie reacties.


Fijn! Wat heb je precies geprogrammeerd? Als ik dat vragen mag.