Skip to main content
Antwoord

Rode lampje services blijft branden en geen telefonie

• February 2, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedendag, ik heb al een week geen vaste telefoon verbinding. Tv doet het alleen als ik elke keer de knop uit en aan doe. Wel internet.

Rodelampje services op experia V10 blijft branden. 3 x reset met middelste knopje aan de zijkant: niets verandert. Met paparclip in gaatje tussen i-net en power 30 sec. niets verandert.

Kpn geeft alleen aan dat ik Wan connectie moet controleren. Geen uitleg verder over hoe dat moet. Ik heb dat vlgs. mij al gedaan door de resets zonder resultaat.

krijg ik svp een duidelijk antwoord en hulp tot het opgelost is?

bvd markapeEn

Beste antwoord door PeterG

Wat vervelend. Dit is gewoon een storing. En daarvoor kun je 24/7 bellen met je mobiele telefoon. Dat gaat het snelst. Via dit forum behandelt kpn helaas ook geen individuele storingen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen).
Of plan een terugbelverzoek.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Wat vervelend. Dit is gewoon een storing. En daarvoor kun je 24/7 bellen met je mobiele telefoon. Dat gaat het snelst. Via dit forum behandelt kpn helaas ook geen individuele storingen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen).
Of plan een terugbelverzoek.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@markapeEn, welkom op onze community! Zoals Peter al noemt kun je hiervoor het beste even bellen. Werkt alles inmiddels al weer?