Skip to main content

Ik heb in mijn contract vaste telefonie opgezegd, oa omdat mijn systeembeheerder heeft aangegeven dat dit de werking van mijn VOIP telefoon kan verhinderen. Nou is dat administratief gedaan maar schijnt het dat er ook een instelling in de router/modem moet worden gewijizigd zodat hier ook de vaste telefonie komt ‘te vervallen’. Graag uitleg hoe dat kan worden gedaan. Bvd

Er is helemaal geen instelling op de Experia Box waarmee je telefonie kunt laten vervallen.

VoIP zou overigens gewoon moeten werken.


Het mysterie is ontrafeld. Een van de poorten van de router bleek niet te werken…

Dit is een router die ik bij KPN heb afgenomen en al die tijd dus een defecte poort bleek te hebben. Hoe kan deze worden vervangen?


Hoi “@Router vaste telefonie”, 

Welkom op het Forum. Je geeft aan dat je vaste telefonie uit je pakket hebt gehaald. Vaste telefonie zal dan ook niet meer werken en je kan er geen gebruik meer van maken. Je conclusie dat een poort van je router defect is, volg ik dan ook even niet. Doel je hierbij op de KPN Experiabox? Waar is je conclusie precies op gebaseerd en wie heeft dit geconcludeerd? Als de telefoniepoort wel defect blijkt en je geen vaste telefonie meer wenst te gebruiken, wat voor doel zou vervanging van de Experiabox dan dienen? 


Reageer