Skip to main content

Hi ik probeer mn huistelefoonverbinding te controleren maar als ik de links volg is er op de betreffende pagina geen servicetool. Ik zou graag de lijn zelf controleren. Kan niet bellen of gebeld worden, dacht dat het aan het toestel lag en heb een nieuwe gekocht maar dat heeft niets opgelost. Zit gewoon met een stekker in de muur. Stekker van de modem eruit of de modem zelf ressetten werkt niet. 

Hoi @Msmjjs, welkom! Dus, als ik het goed begrijp, krijg je geen servicetool te zien als je op deze pagina bent? Je zit wel op je eigen internetverbinding? Want anders werkt het inderdaad niet. Als dat het niet is kun je het nog even in een andere browser proberen. 

Mocht dat ook niet werken, dan is handig dat wij een kijkje nemen. Dit kan ik doen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Je kunt ook even bellen met 0800-0402.


Hi , zit gewoon op mn eigen internetverbinding ja. Een tool om vaste telefonie te controleren staat gewoon niet op de pagina.  Nu had ik al contact gehad met een collega via het 0800 nummer en het bleek  gewoon  weer aan de telefoon te liggen dus heb ik die maar omgeruild. Toch hartstikke bedankt voor de snelle reactie


Top dat het probleem in ieder geval opgelost is :)

 

Zou je nog willen aangeven met welk systeem (Windows/Mac) en browsers je de pagina benaderde? En of het zonder een eventuele ad-blocker (als je die actief hebt) ook niet werkt? Want dan kan ik dit laten nakijken. Ik zie hier op dit moment ook niks op de pagina, maar dat kan ook komen omdat ik op een intern netwerk zit. Vandaar dat ik het jou vraag ter verificatie :)


Hi , ik gebruikte google chrome  op een android(versie 10)  zonder addblocker.  


Dank je, dan ga ik het in ieder geval even doorzetten :)


Ik zie dat ik hier nog niet weer op teruggekomen was, sorry, maar de servicetool is vorige week ook weer hersteld :)