Ik stel de vraag namens mijn moeder. Bij haar in het appartementencomplex is op 9 november 2021 glasvezel aangelegd. Sindsdien is mijn moeder 8 keer zonder telefoonverbinding /internetverbinding komen te zitten. De laatste keer was 2,5 weken gelden en in de zomer heeft ze zelfs 2 weken zonder verbinding gezeten. Elke keer moet er een monteur langskomen die wijst naar het slecht aangelegde glasvezelnetwerk. Maar ook het glasvezelbedrijf is langs geweest en die wijzen weer naar KPN.
Vandaag was het weer raak. Er heeft een KPN monteur in een ander appartement gewerkt en sindsdien is de verbinding bij mijn moeder weer verstoord. Mijn moeder is 79 jaar en voor haar is een telefoonverbinding + internetverbinding zeer belangrijk. Ik moet elke keer een monteur regelen en elke keer wordt de storing tijdelijk opgelost. Als ik de helpdesk bel krijg alleen deze oplossing aangeboden. Maar dit is dus geen structurele oplossing.
De vraag is dus, wanneer wordt dit probleem nu eindelijk voorgoed opgelost? Het probleem lijkt vooral bij mijn moeder te spelen omdat de glaswerkverbinding voor het hele gebouw via haar appartement loopt.
Nogmaals, we hebben hier te maken met een bejaarde vrouw. Deze situatie is eigenlijk gewoon gevaarlijk.