Skip to main content
Antwoord

Sinds KPN alle Telfort abonnementen heeft omgezet functioneert de nummerweergave niet meer hetzelfde

• October 27, 2021
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Sinds KPN alle Telfort abonnementen heeft omgezet functioneert de nummerweergave niet meer hetzelfde. Sommige nummers worden nog weergegeven maar andere niet. Zo wordt de mobiele nummers van mij (Vodafone) en die van mijn vrouw (KPN) niet meer herkent. Nummers uit het buitenland (CH) zijn wel zichtbaar. Wat is hier aan de hand en hoe kan het veranderd worden?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Ovis, welkom op het KPN forum! Sommige nummers worden dus nog wel goed weergegeven, anderen niet. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit probleem niet herken. Heb je al geprobeerd om jouw modem een reset te geven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2021

Hallo @Ovis, welkom op het KPN forum! Sommige nummers worden dus nog wel goed weergegeven, anderen niet. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit probleem niet herken. Heb je al geprobeerd om jouw modem een reset te geven?