Skip to main content
Vraag

Sinds V10 update kan ik niet meer uitbellen met de vaste lijn

• 27 January 2025
  • 7 reacties
  • 41 keer bekeken

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom in onze community ​@remono. Ik lees dat je na de update van jouw Experia Box V10 niet meer kunt bellen. Da's niet de bedoeling. Ben je intussen verder gekomen? 

In het algemeen geldt: merk je gekke dingen na de updatereset dan je V10. We zien dat dit over het algemeen raar gedrag van het modem oplost. Lukt dat niet of helpt het niet, maak dan een terugbelafspraak. Een collega van me belt je dan terug en helpt je verder om het op te lossen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 januari 2025

Dag Alexandra,

Alle middelen die mij via kpn zijn aangeboden heb ik meerder malen uitgevoerd, uit eindelijk was het terug zetten naar de fabrieks instellingen de uiteindelijke  oplossing.

Na dit alles ben ik weer bereikbaar op het vaste nummer alleen uitgaand krijg ik de ingesprekslijn.

Daarom mijn vraag  of de instellingen in het bijgevoegd printscreen  aangepast moeten worden?

Remono

• 295 reacties
  • 29 januari 2025

Er is geen uitgaand nummer geselecteerd in je v10. Zo te zien is lijn (phone) 2 bij jou actief dus moet je daar jouw telefoonnummer toevoegen, zoiets als +31301234567. Werkt het dan nog niet, misschien je telefoonnummer ook nog bij de uitgaande lijn 2 toevoegen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 januari 2025

Bedankt  maar helaas werkt dit niet.  of moet ik hierna weer mijn modem herstarten om deze instelling te aktieveren?

• 295 reacties
  • 29 januari 2025

Heb je op beide uitgaande lijnen je nummer toegevoegd? En dan inderdaad je modem herstarten. Lukt het dan nog niet dan heb ik helaas geen tips meer.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de tips van ​@Edu2020 hierboven, ​@remono. Zo niet, maak dan een terugbelafspraak: Dat is de snelste manier om het na te kijken en op te lossen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2025

Nee helaas tot op heden nog geen resultaat met de genoemde oplossingen.