Skip to main content

Hoi KPN, sinds mijn verhuizing 2 sept heb ik geen vaste telefoon. als ik deze gebruik krijg ik een bezet toon, ook als ik het nummer bel, bezettoon. Ook wanneer er geen telefoon is aangesloten. Telefoon is rechtstreeks aangesloten op jullie modem.

Hall9 @Markd78  KPN kan een synchronisatiesignaal sturen naar je modem en dan werkt het weer, is bij mij vorige week ook op die manier opgelost, even bellen en omdat signaal vragen.

Succes.

 


Hoi @Markd78, welkom op het forum! Heb je inmiddels weer signaal? Zo niet, probeer dan onze servicetool voor problemen met vaste telefonie. Die kan dit vaak ook verhelpen. 

 

Als het nog steeds niet werkt, neem telefonisch contact op via 0800-0402. Of vul je forumprofiel aan met je andere adres. Want op de huidige kan ik (nog) niets (meer) vinden. En het klantnummer dat je hebt ingevuld is specifiek het abonnementsnummer van je tv en daar kan ik niet op zoeken 🙂 Reageer even weer als je dit ingevuld hebt.  


Hoi @Markd78, welkom op het forum! Heb je inmiddels weer signaal? Zo niet, probeer dan onze servicetool voor problemen met vaste telefonie. Die kan dit vaak ook verhelpen. 

 

Als het nog steeds niet werkt, neem telefonisch contact op via 0800-0402. Of vul je forumprofiel aan met je andere adres. Want op de huidige kan ik (nog) niets (meer) vinden. En het klantnummer dat je hebt ingevuld is specifiek het abonnementsnummer van je tv en daar kan ik niet op zoeken 🙂 Reageer even weer als je dit ingevuld hebt.  

 

Telefonisch opgelost. 


Goed om te horen, @Markd78, dank voor je reactie :)