Skip to main content

Sinds een week of twee werkt 'speed dial' niet meer.

Ik kon bijvoorbeeld #01 intoetsen (op de vaste lijn) en kreeg dan direct verbinding met een nummer wat ik in de Experiabox geprogrammeerd had 

Nu log ik in, in de Experiabox v10 (H369A) om te kijken wat er aan de hand is, maar ik zie het hele 'speed dial' nergens meer.

Ik heb gezocht via google en ook in dit forum maar ik kan daar helemaal niets over vinden.…

Firmware versie: V1.01.00T03.8V4

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Thoon, welkom. 

Ik heb het nagezocht, maar speed dial valt niet via de Experiabox in te stellen. Sterker nog, dit is nog nooit mogelijk geweest. speed dialkan je natuurlijk wel op een telefoontoestel zelf instellen, ik denk dat daar iets niet helemaal goed gaat. 


Hallo @Thoon 

Ben jij wellicht een oud-Telfort klant die gemigreerd is naar KPN?
Dan ben jij recent ook ‘technisch’ gemigreerd van Telfort naar KPN techniek. Daarbij hoort een firmware update naar KPN versie  V1.01.00T03.8V4. 

KPN Experia Box(en) kennen de speed dial functie niet, maar Telfort firmware kende die functie mogelijk wel.


Hallo @Thoon 

Ben jij wellicht een oud-Telfort klant die gemigreerd is naar KPN?
Dan ben jij recent ook ‘technisch’ gemigreerd van Telfort naar KPN techniek. Daarbij hoort een firmware update naar KPN versie  V1.01.00T03.8V4.

KPN Experia Box(en) kennen de speed dial functie niet, maar Telfort firmware kende die functie mogelijk wel.

Hoi @RBxx 

Het klopt helemaal wat je daar aanhaalt. Ik was klant van Telfort.

Dus die migratie zal vast de reden zijn dat het niet meer werkt

En @Hanna_ je vertelt dat speeddial binnen de Experiabox nooit een optie is geweest. Ik weet niet of er tussen de Firmware van Telfort of KPN verschil was, maar het was echt een optie wanneer je ingelogd was in de Experiabox. Ik heb hier afgelopen februari nog aantekeningen over gemaakt, vandaar dat ik het met zekerheid weet.

Beiden bedankt voor de antwoorden. Als ik zo begrijp is die functie niet aanwezig bij KPN. Dan ga ik het anders oplossen.

 


Hoi @Thoon 

Hanna heeft gelijk in zoverre dat ze alleen de KPN Experia Box beschouwt. Daarin is deze functie nooit aanwezig geweest. Telfort had zijn eigen firmware met wat verschillen t.o.v. KPN. Speeddial was daar dan één van.


Hoi @RBxx

Dank voor de aanvulling, die informatie is nieuw voor mij en ga ik delen met mijn collega's.