Skip to main content

Hallo, Ik wil graag per 18 september mijn Bellenonbeperkt Altijd stopzetten.

Er is geen e-mail contact waarop ik KPN kan bereiken.

Onder de Extra opties is er niet de mogelijkheid om dit Bellenonbeperkt voor nu stop te zetten.

Hoe kan dit? Graag een oplossing.

 

 

Profiel aanvullen en medewerkers reageren binnen enkele dagen. Chatten met KPN kan ook of bellen met 0800-0402


Hoi @Lyla. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je Bel Onbeperkt Altijd wilt verwijderen uit jouw abonnement, dan kan je dit regelen in Mijn KPN. Natuurlijk kan je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice. Laat je ons weten of het is gelukt?


Uit haar bericht lijkt het erop dat het niet lukt via mijn KPN. Kan het vanuit het forum niet geregeld worden dan?


Kan het vanuit het forum niet geregeld worden dan?

@Lyla Als jij je gegevens achterlaat in jouw KPN Forum profiel, dan zal ik proberen om het Bel Onbeperkt Altijd pakket te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Kan het vanuit het forum niet geregeld worden dan?

@Lyla Als jij je gegevens achterlaat in jouw KPN Forum profiel, dan zal ik proberen om het Bel Onbeperkt Altijd pakket te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is gelukt om Bel Onbeperkt Altijd te verwijderen uit jouw abonnement. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!