Skip to main content
Beantwoord

Storing aan de vaste telefoonverbinding

• January 10, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

vaste telefoon werkt niet meer

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@GHvW, welkom op de community. Net als Ik_Combineer ben ik ook benieuwd of de rest van de verbinding wel werkt. En of je het modem een herstart hebt gegeven.

Als je dat hebt gedaan, en het werkt nog niet, kan je dan vertellen wat er precies niet werkt? Gaat het bijvoorbeeld over inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken, gaat het niet over, hoor je geen kiestoon of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 10, 2026

Werkt het internet nog wel?

en heb je je modem al eens uit en aan gezet? 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2026

Hoi ​@GHvW, welkom op de community. Net als Ik_Combineer ben ik ook benieuwd of de rest van de verbinding wel werkt. En of je het modem een herstart hebt gegeven.

Als je dat hebt gedaan, en het werkt nog niet, kan je dan vertellen wat er precies niet werkt? Gaat het bijvoorbeeld over inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken, gaat het niet over, hoor je geen kiestoon of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2026

Het is weer helemaal goed.