Skip to main content

Er is al 5 weken een storing in een telefoon van mijn buurvrouw in de de flat mevrouw is 83 jaar

Er is al iedere keer ticket aangemaakt maar het komt niet verder

Mijn oplossing span een draad van de buren met veel vrije HVDs en ze heeft weer telefoon.

Neem contact op met mij voor prive gegevens.

 

Admin: afbeelding ‘geen storing’ verwijderd i.v.m. privacy

 

Fijn dat je dit voor mevrouw wilt regelen. Erg vervelend voor de buurvrouw. Hopelijk is de storing niet in huis, want monteurs komen momenteel niet aan huis.

Ik begrijp dat al is uitgesloten dat haar telefoontoestel defect is.

Hoe heeft ze haar telefoon? Heeft ze alleen telefoon van kpn of ook internet en de telefoon dus via het modem?

HVD ? als ik erop google krijg ik van alles behalve wat logisch lijkt. Eigen afkorting?

Je kunt de gegevens van mevrouw in jouw forumprofiel zetten. Aangezien je een ander bent is ook de laatste 3 cijfers van de bankrekening waarvan het abo wordt betaalt nodig. Die kan je onder Pers. opmerkingen zetten o.v.v. laatste cijfers IBAN.
Als het is ingevuld kan een KPN moderator direct e.e.a. opzoeken als ie hier komt! :wink: . Overal waar privé bij staat is niet openbaar leesbaar.


Ik bedoel een vrije hoofdverdeler in de telefooncentrale  (HVD)

 

Zoek aan de hand van de postcode ** mijn telefoon nr en

 dan leg ik het probleem uit.


 GEEN activiteit


Zoek aan de hand van de postcode 9671** *** mijn telefoon nr

Ik ben geen KPN medewerker maar doe slechts voorwerk opdat ze je sneller kunnen helpen als ze aan dit topic toe komen.

Je kunt je eigen nummer ook in je profiel zetten. (bv ook onder pers. opm.)


Breng mij maar bos 1x4 en ik span de draad, jullie kunnen nog wel in telefooncentrale??

En de systemen zoals KANVAS weken wel?


Gemaild met de pers van KPN :  uistlag morgen 19-3-2020 komt er nieuw stuk kabel tussen

en moet alles het weer doen. 

Komt vervolg met bericht ja/nee  gereed.

 

 


Gemaild met de pers van KPN :  uitslag morgen 19-3-2020 komt er nieuw stuk kabel tussen

en moet alles het weer doen. 

Komt vervolg met bericht ja/nee  gereed.

 

 

lg


Hallo @ehlhobby, wat jammer om te lezen dat de storing van je buurvrouw al zo lang duurt.. Goed dat je ermee aan de slag gegaan bent. Hopelijk is het morgen inderdaad opgelost. Mochten we dan toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Heden 20-3-2020. gisteren stuk kabel tussen gezet maar mevrouw heeft nog geen telefoon'???


Dit is vreemd. Ik zie dat je vanmorgen gebeld hebt en dat mijn collega het ticket geüpdatet heeft met de melding dat er contact opgenomen moet worden, omdat mevrouw op leeftijd is en dat het al een behoorlijke tijd duurt. Ik ga er dan ook vanuit dat je zo snel mogelijk gebeld wordt. Hopelijk is de oplossing dan ook snel gevonden!


He He om 15 45u heeft mevrouw weer telefoon terug

Nog kruising in laswerk maar een pientere monteur heeft het gevonden.

 

Wat een opluchting