Skip to main content
Vraag

Storing: Vaste lijn werkt niet meer

• November 25, 2025
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Sinds enkele dagen werkt mijn vaste telefoonlijn niet meer. Wanneer ik mijn vaste nummer bel, hoor ik direct túút-túút-túút alsof het nummer niet bestaat. De lijn gaat niet over.

Ik heb het volgende gecontroleerd en getest:

• Er is geen storing volgens de KPN-app.
  • De telefoon zit correct aangesloten in Phone1 van mijn Experia Box V10.
  • Het toestel zelf werkt.
  • Het modem is herstart.
  • Internet en overige diensten werken goed.

Mijn verzoek:

Kunt u mijn vaste telefoonlijn opnieuw provisionen/activeren op mijn Experia Box V10?

Ik heb nog steeds een abonnement 

Alvast hartelijk dank voor uw hulp.

5 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 25, 2025

Als je inlogt in uw V10, door in uw broederband bovenaan het volgende te typen; (192.168.2.254) of (mijnmodem.kpn). Ziet u dan wel uw nummer staa? En is het icoontje internet groen of rood? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Als ik hierop inlog kan ik niet inloggen en geen wachtwoord wijzigen (er komt geen toetsenbord)

heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet. 
kan dus niets zeggen over een nummer of lichtjes 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 25, 2025

Dat is vreemd. U zou hier gewoon op moeten kunnen inloggen. Heeft u geen computer of laptop waarmee dit wel lukt??

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 27, 2025

Welkom op de community ​@Wil graag hulp, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat flauw dat het ineens helemaal mis is met de vaste telefoon 😕

Omdat je je gegevens al in je profiel had genoteerd, heb ik even meegekeken en heb ik je telefoonnummer nu op de 2e telefoniepoort van je modem gezet. Zou je eens kunnen kijken of je weer bereikbaar bent als je daar je toestel nu op aansluit?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 4, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Wil graag hulp? Gaat het weer goed met de telefoon? Of werkt hij ook via de 2e telefoonpoort niet? Hoor het graag!