Skip to main content

maandag storing gemeld, vandaag zou monteur komen. Ik heb wel aangegeven dat er afgelopen jaren ook storingen zijn geweest die alle door kabelproblemen/kastje in de buurt veroorzaakt waren en via Volker zijn opgelost, maar toch moest monteur eerst komen. Inmiddels uit de buurt begrepen dat heet inderdaad nu ook weer zo is, maar nog opgelost moet worden (weer via Volker?). Monteur afgebeld, maar lang wachten op bevestiging, moest afbreken wegens spoedtelefoon elders. 

Hoe is nu het vervolg?

Goedemorgen @Paul S., welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Als ik het goed begrijp, heb je sinds maandag storing met je vaste telefoon. Dit is al vaker het geval geweest, maar altijd nog opgelost. Mag ik vragen waarom je de monteur hebt afgebeld? Dit is waarschijnlijk wel nodig om het probleem weer te lokaliseren en het eventueel door te zetten naar derden. Hoe het nu verder moet, dat durf ik niet te zeggen op voorhand en zonder gegevens. Dus zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan gaan we voor je kijken!


Dag Susan, dank voor reactie, profiel aangevuld. Monteur afgebeld want onderzoek bij buurtgenoten al gedaan met als (uit eerdere storingen herkenbaar) resultaat dat storing "buiten" is (buurt Oud Aa Breukelen, ook onze buurt). Wacht nu op herstel in buurt (en bij ons natuurlijk). Hoop alles gauw in orde met bevestiging. 


Dag Susan, dank voor reactie, profiel aangevuld. Monteur afgebeld want onderzoek bij buurtgenoten al gedaan met als (uit eerdere storingen herkenbaar) resultaat dat storing "buiten" is (buurt Oud Aa Breukelen, ook onze buurt). Wacht nu op herstel in buurt (en bij ons natuurlijk). Hoop alles gauw in orde met bevestiging. 

Oké, helder. Laat vooral weten als wij alsnog weer actie moeten ondernemen.