Skip to main content

Mijn Gigaset geeft wel een signaal bij een oproep maar na opnemen blijft de lijn stil.

Uitgaande gesprekken werken vlekkeloos.


Oeh, wat een vreemd probleem. Is dat bij alle nummers die jou bellen? Dit kan je zien a.d.h.v. het nummer i.h. display voordat je opneemt.

Welke Experiabox heb je? H220N, V8, V9, V10 of V10A ?

Al eens een ander toestel aangesloten (dus niet alleen andere handset van zelfde toestel/basis).


Goedemiddag @ilexhome, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je op je vaste toestel niet bereikbaar bent! Gelukkig kan je nog wel uitbellen, maar er gaat dan iets mis bij de inkomende oproepen. Hebben meerdere mensen je gebeld en heb je dit zo te horen gekregen? Of heb je het alleen zelf getest? Ik raad aan om onze servicetool voor problemen met vast bellen ook even te doorlopen.

Daarnaast ben ik inderdaad benieuwd welke Experia Box je thuis hebt geïnstalleerd en of je de tip van Peter hierboven al hebt geprobeerd (andere handset testen). Op welke poort heb je het telefoon toestel trouwens aangesloten? Poort 1 of poort 2? Tot slot kan je altijd even testen of het herstarten of resetten van de Experia Box het probleem oplost!

Mocht dit allemaal niet helpen, dan hoor ik het graag en ga ik verder kijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? :slight_smile:


Dag Susan en Peter, ik heb het advies gevolgd en de Experia Box (v10A) herstart en hetzelfde gedaan met het basisstation. Het werkt weer als vanouds! Dank voor jullie assistentie!

Aad van Hulst


@ilexhome Wat goed om te horen. Fijn dat het zo snel is opgelost. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :hugging:


Reageer