Skip to main content

Ik heb een storing in mijn vaste telefoon en krijg  geen contact met jullie. Mijn nummer is ********** . Wilt u dit oplossen aub

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste @Chris001 

Als je belt wat hoor je dan, of hoor je echt helemaal niks? De modem eens uit en weer aan gezet?


Hoi @Chris001 . Je noemt 'vaste’ telefonie. Is dat nog een analoge lijn? Of zit je telefoon op een experiabox aangesloten? In dat laatste geval wil ik je vragen om de experiabox en het dectstation (basisstation) te herstarten .  Mocht dat niet werken kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

(als het een ‘oude’ analoge lijn is kunt je het beste bellen met  0800 042 0800-0402 )


Heren,

ik heb een oude analoge vaste lijn. Als ik bel dan hoor ik hem de nummers kiezen en dan is het klaar en hoor ik niets meer.Ik heb 0800042 gebeld maar die is buiten gebruik.

 


Sorry. Ik heb het nummer niet goed doorgegeven: Ons gratis service nummer is 0800 0402. Excuus.

Zou je dit nummer willen bellen? (met mobiel, uiteraard).  Mocht dat geen optie zijn, wil je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?