Sinds laatste week juli 2021 werken onze landlijnen niet.
KPN gebeld, monteur KPN heeft 1 ½ uur gewewrkt om het op te lossen en tegerlijkertijd het 2e kastje inz
glasvezel aangesloten.
Zijn conclusie was da de storing niet aan mijn kant was en KPN contact zal opnemen.
Contact opnenem en KPN gaan niet goed samen, alleen als ze iets willen verkopen.
Ik ben sinds augustus 1988 KPN klant en begrijp dat met de ontwikkelingen in de techniek dingen fout kunnen gaan.
Mijn klacht is dat je alleen met het call centrum 08000402 kunt bellen met je klacht en KPN belooft dat er contact met je wordt opgenomen. Alles wat er kan gebeuren maar contact en informatie gebeurt niet.
Uiteindelijk na velen malen bellen mijnerzijds is er door KPN een ticket aangemaakt en stelt KPN een onderaannemen 12 dagen in staat het probleem op te lossen.
Als KPN heb ik met KPN te maken, en in 2021 zou een Telecom gigant een klant moeten informeren en niet een maand nodig moet hebben om een probleem met een landlijn op te lossen.
Ik gebruik van KPN landlijnen, internet, interactive TV, 2 digitenne aansluitingen, 2 mobile telefoons.
Ik mag dan ook rekenen op goed support van KPN met een maandbesteding van € 125.
Het heeft me ernstig teleurgesteld dat KPN mij zo behandeld.
Ik overweeg dan ook om een nieuwe provider te gaan zoeken.
Dit alles is te triest voor woorden.
*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy