Skip to main content

Wil graag een klacht indienen. Mijn schoonmoeder haar telefoon doet het niet. Het mens bijna 87 zit opgesloten vanwege Corona in het verzorgingstehuis. Haar enige contact met de buitenwereld is de telefoon. 

KPN heeft de telefoon blijkt afgesloten omdat er een rekening niet betaald is. Ze hebben ook aanmaningen gestuurd. Alles ligt ergens in haar kamer op een grote stapel want wij mogen er niet in en kunnen haar dus niet helpen met de administratie.

Niet dat dit nodig is want voor de telefoon is er een automatische incasso afgegeven en er staat altijd voldoende geld op de rekening. Waarom er nu bij KPN iets is fout gegaan kunnen de medewerkers mij niet vertellen. Geld dus snel overgemaakt. Zo nu krijg ma weer telefoon. Niet dus, gaan 2 dagen overheen. Waarom dan? Ja de financiele helpdesk kan de lijn vrijgegeven en dan heeft ze binnen 4 uur weer telefoon. Oh probleempje. die werken niet in het weekend. Nou dan moet u maandag maar even bellen. Ja dan is het pinksteren. O ja. Dan wordt het dinsdag. Dus mijn schoonmoeder zit daar nu zonder telefoon, terwijl het een fout van KPN is. Ben hier heel erg boos over. Fouten kunnen gemaakt worden maar denk even na voor je een lijn afsluit van iemand die in een verzorgingstehuis zit. Dat kun je zien aan haar adres en anders misschien even een telefoontje om te vragen hoe of wat. Beetje klantvriendelijkheid in deze tijd is misschien niet teveel gevraagd. Hoe dan ook, we willen minimaal de onterecht betaalde incasso/aanmaningskosten terug gestort hebben en een schadevergoeding is ook op zijn plaats. Verder willen ook weten hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zo ga je toch niet met onze oudjes om. Kom op zeg.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Dag @Toos57, Welkom hier op ons Forum. Allereerst mijn excuses voor de late reactie. I.v.m. aanhoudende drukte reageren we later dan we wensen.
Het Forum is eigenlijk bedoeld voor klanten, geïnteresseerden, voorbijgangers om onderling informatie met elkaar te delen en vragen van elkaar te beantwoorden. Natuurlijk ben je hier van harte welkom om je klacht te uiten al kan het zoals je merkt langer duren voordat we reageren. Afijn, nu ik je toch te pakken heb wil ik je graag helpen. 
Zo te lezen is er iets niet goed gegaan met de betaling waardoor je schoonmoeder dagen zonder telefoon zat. Dit is zeker niet de bedoeling geweest en ik kan me de verontwaardiging dan ook voorstellen gezien de huidige situatie dat telefoneren velen de enige manier van communicatie is.  

Afijn, ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost. Je kunt natuurlijk nog een officiële klacht indienen via de website. Wat ik jullie zou adviseren is de contact gegevens aan te laten passen of iemand anders te machtigen, zodat aanmaningen of andere brieven van ons voortaan bij iemand uitkomen die ze in de gaten kan houden. 

 


Reageer