Skip to main content

De experiabox bij mijn bejaarde moeder heeft kuren..wij wonen 100km van elkaar vandaan. Ik ben er nu maar kan nergens een tel.nummer vinden om een andere experiabox aan te vragen. Om de haverklap schakelt de experiabox niet door en is er geen belsignaal terwijl voor beller het wel lijkt of de tel. overgaat. Dit is een ongewenste situatie,ik kan haar soms niet bereiken ,pas na het opnieuw aan/uitzetten van de experiabox doet de vaste lijn het weer. Ik wil gewoon een tel.nr kunnen bellen ipv de app te gebruiken. Let op: ik gebruik nu mijn app met mijn abo, maar het betreft de experiabox van mijn moeder. Graag mij zsm bellen

0800-0402 gratis nummer van de klantenservice. 


Goedenavond @Frankvdl, welkom! Hier zijn de openingstijden van KPN:

Openingstijden KPN:

 

Voor alle overige vragen zijn we in persoon aanwezig:

- maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

- zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur

Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor overige vragen.


Hallo @Frankvdl Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? 

Het kpn forum is een plek waar onze klanten en ander geïnteresseerden met elkaar in gesprek gaan over onze producten en diensten. Medewerkers van kpn zoals ik, moderators, begeleiden deze gesprekken en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. We kunnen meedenken als je er samen met onze community niet uitkomt. In dit geval, ook gezien de afstand van jou tot je moeder, lijkt het me inderdaad het beste om rechtstreeks met iemand van de klantenservice te spreken: dat gaat wellicht ietsje sneller. 


Dank voor het telnr van de klantenservice, ik ga bellen als ik weer in Eindhoven ben over een paar dagen. Tot dan iedere dag een of meer keren de  experiabox aan/uit zetten,dan werkt de vaste lijn weer even.


Hallo @Frankvdl We zijn inmiddels een paar dagen verder. Hoe is de situatie nu? Heb je inmiddels de juiste hulp gehad?


Het probleem lijkt opgelost, na wekenlang 1 of meerdere keren te zijn uitgevallen, blijft het nu opeens werken, Niets veranderd of gedaan, geen idee waarom  het nu weer werkt.  Dit is al eens eerder voorgekomen, eenperiode van problemen en vervolgens opeens weer alles stabiel zonder aanwijsbare oorzaak. Onderwerp mag gesloten worden