Skip to main content

Ik word s nachts regelmatig gebeld rond tien over een. Geen nummer te zien. Als je opneemt hoor je niets. Heel irritant en weer wakker.

Kan KPN zien wie mij belt?

Hallo @LouisX1V ,

KPN kan dat natuurlijk wel zien. 

Wil je er wat aan laten doen? :

 

https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm

Telefoonnummer blokkeren bij telefonische overlast 

Niets zo vervelend als telefonische overlast. We kunnen helaas niet bij elke vorm van overlast helpen. Zo kunnen we privé-nummers niet blokkeren.

Vul het formulier in als je last hebt van ongewenste privé gesprekken. Dan nemen wij contact op met degene die jou lastig valt.


Hi @LouisX1V, Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Mag ik aannemen dat een anoniem nummer je structureel belt rond die tijd? 
Als een anoniem nummer je belt kunnen wij dit niet zomaar achterhalen. Je kunt in zo'n geval het beste telefonische overlast melden zoals Noordzee al aangeeft :grinning:.
Controleer voor de zekerheid ook of je nummer al geregistreerd staat bij het Bel-me-niet-register
Ik wil natuurlijk graag even meekijken en kijken of ik iets voor je kan betekenen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het inmiddels hebt regelt via de site(s). Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan lees ik het hier graag!


Reageer