Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben nieuw op dit forum, maar ben hier terecht gekomen omdat ik exact hetzelfde probleem heb sinds enkele dagen. Ik krijg regelmatig gedurende de gehele dag meldingen op de vast telefoon dat we oproepen gemist hebben terwijl dit niet zo is. Allen zijn onbekende nummers.

Vannacht (rond 00:40) ging de telefoon ineens ook daadwerkelijk over. Na het opnemen hoorde we alleen de kiestoon. Na ophangen ging de telefoon meteen weer over. Wederom onbekend en het vreemde gedrag van alleen de kiestoon.

Ook ik heb een Experia Box V8. Wellicht hetzelfde probleem en moet deze ook omgeruild worden?

 

Wellicht nog een belangrijke toevoeging. Ik heb ook de "zelfhulp” stappen doorlopen waarbij geprobeerd wordt om naar poort 2 te switchen voor telefonie. Dit lijkt niet uitgevoerd te worden (of kunnen worden vanwege defect?). Na het switchen naar poort 2, hoor ik alleen continu de ingesprektoon.

De laatste stap (waarbij gevraagd wordt of je een kiestoon hoort) resulteert in de melding: “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.”.

 

*Admin* Eigen topic aangevraagd voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Ook ik heb een Experia Box V8. Wellicht hetzelfde probleem en moet deze ook omgeruild worden?

@FvdHoeven . Welkom op het forum! :relaxed:

Dit ligt 100 % zeker aan de V8, de telefoonserver erin heeft de geest gegeven en geeft te pas en onpas een wisselspanning wat overgaan van de telefoon tot gevolg heeft.

Je kunt misschien even bellen met kpn, evt. kun je verwijzen naar dit topic waar dus al een keer een omruil van een V8 met dit probleem heeft plaatsgevonden. Met een reset of even stroomloos van de V8 gaat dit niet opgelost worden.

Laat je nog even weten of het telefonisch gelukt is een omruil in gang te zetten?

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


@FvdHoeven Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent door @PeterG

Ook zag ik dat je je forumprofiel al had ingevuld, klopt het dat je ondertussen een nieuw modem hebt ontvangen? 

En hoe is de situatie op dit moment? :)


Hoi @Rutger_ ,

Ik heb inderdaad nu 1 dag het nieuwe modem in gebruik en tot nu toe nog geen spook oproepen gehad. Dus het lijkt verholpen te zijn.