Skip to main content

Ik krijg binnenkort een glasvezelaansluiting. In de meterkast zit nu een lasdop waaruit 2 installatiekabels komen naar stopcontacten voor telefoonaansluitingen elders in de woning. Hoe sluit ik deze kabeltjes straks aan op box 12 van kpn

Verbinden met de Phone poort rj11. Met een rj11 kabeltje en een montage doosje met rj11 kun je weer verder werken naar de pstn binnen bekabeling. 

Maar let op, je zegt 2 aansluitpunten in huis. Een phone poort kan 1 draadtelefoon op. Met 2 draad-telefoons is de kans dat er maar één belt bij binnengekomen gesprek. 

NB er zijn 2 phone poorten, maar bedoelt voor 2 telefoonnummers. 


Verbinden met de Phone poort rj11. Met een rj11 kabeltje en een montage doosje met rj11 kun je weer verder werken naar de pstn binnen bekabeling. 

Maar let op, je zegt 2 aansluitpunten in huis. Een phone poort kan 1 draadtelefoon op. Met 2 draad-telefoons is de kans dat er maar één belt bij binnengekomen gesprek. 

NB er zijn 2 phone poorten, maar bedoelt voor 2 telefoonnummers. 

Box 12 kan je zelf zo instellen dat beide phone-poorten gebruikt kunnen worden voor hetzelfde telefoonnummer.

Piet.


Verbinden met de Phone poort rj11. Met een rj11 kabeltje en een montage doosje met rj11 kun je weer verder werken naar de pstn binnen bekabeling. 

Maar let op, je zegt 2 aansluitpunten in huis. Een phone poort kan 1 draadtelefoon op. Met 2 draad-telefoons is de kans dat er maar één belt bij binnengekomen gesprek. 

NB er zijn 2 phone poorten, maar bedoelt voor 2 telefoonnummers. 

Box 12 kan je zelf zo instellen dat beide phone-poorten gebruikt kunnen worden voor hetzelfde telefoonnummer.

Piet.

Zo is dat en kun je met hetzelfde nummer tegelijk bellen en gebeld worden, dus eigenlijk 2 lijnen voor de prijs van 1 @Piet van der Vooren en @PeterG , werkt bij mijn V10 net zo (goed).

 


Reageer