Skip to main content

Afgelopen dinsdag voor de 5e keer gebeld Mac een (te) hoge factuur. Tijdens 1e vier gesprekken werd iedere beloofd dat ik teruggebeld zou worden maar dit gebeurde telkens niet. Daarentegen ontving mijn moeder van 83(!) wel een bericht dat het volledige factuur binnen 2 dagen betaald moest worden anders zou er 20,- extra kosten bij komen en alle diensten per direct afgesloten worden. De schrik zat nav dit bericht er goed in bij haar, zij is immers tijdens deze crisistijd aangewezen op haar telefoon voor communicatie met de buitenwereld en haar kinderen. 
Maar goed, dus voor de 5e keer maar gebeld met KPN en 50 minuten(!) aan de lijn gehangen totdat de medewerker zei dat hij niets kon betekenen in deze alhoewel hij “in het systeem kon zien dat er toegezegd was om de extra kosten in mindering te brengen”. Hij kon ook niet vertellen waarom niet, toen ik eiste of hij dit per e-mail wilde bevestigen sloeg zijn toon om, hij vond dit ik niets mocht eisen(notabene als betalende klant!) Van hem. Dus hij heeft het gesprek eenzijdig verbroken na 50(!) minuten. Dus was ik genoodzaakt om wederom te bellen, dit duurde het gesprek iets korter, 35 minuten! Hierbij werd de belofte gedaan dat ik binnen 24 uur een e-mail zou ontvangen waarIn zou staan de factuur later betaald mocht worden en dat de teveel in rekening gebrachte kosten op een volgende rekening factuur vermindert zou worden. En vandaag …..HOERA!, inderdaad een e-mail ontvangen met bericht over uitstel van betaling maar …..GEEN WOORD OVER HET IN MINDERING BRENGEN VAN HET TEVEEL IN REKENING GEBRACHTE :-(

Hoe lang zal het duren Voordat ik nog een bericht ontvang en maar afwachten of het bedrag in mindering gebracht wordt(?)
 

Goed dat je hier het verhaal verteld. Het klinkt allemaal niet best. Een medewerker gaat dit zeker oppakken.  Vul je profiel helemaal in met het betreffend klantnummer en de laatste 3 cijfers van het ibannummer waarvan betaald wordt. De gegevens waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jou.


Hallo @DonRon68 Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het doen van je verhaal. Als eerste is het erg vervelend dat je hier al zoveel tijd aan hebt moeten besteden én dat je niet op de juiste manier geholpen bent door mijn collega's van de telefonische klantenservice. Ik wil uiteraard nakijken wat ik precies kan vinden. 

Dat de gesprekken niet goed zijn verlopen is elk geval duidelijk. Kun je me ook vertellen waaróm er kosten in mindering gebracht zullen gaan worden? En weet je wellicht ook wat er is afgesproken over dat later betalen? Als je dit kunt toelichten, kan ik vast het één en ander ophelderen. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant (je moeder, denk ik?), haar postcode / huisnummer en haar klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


k ben gisteren door KPN gebeld en het verhaal doorgenomen.
Hij heeft namens KPN zijn excuses aangeboden, helaas was er intussen wel 20,- in rekening gebracht als herinneringskosten op de nieuwe nota. Mij is beloofd en per e-mail bevestigt dat dit rechtgetrokken zal worden.
Ook is de volledige openstaande rekening inmiddels betaald door ons.

Hopen dat op korte termijn eea glad getrokken is en een streep kunnen zetten onder dit naar en vreemd verhaal.


Goed om te horen dat er inmiddels contact met je is opgenomen, @DonRon68 en zo te horen is dit een goed gesprek geweest en is de kwestie daarmee afgehandeld. Ik blijf het vervelend voor je vinden dat het tot een klacht heeft moeten komen.Trek gerust aan de bel als ik toch nog iets voor je kan doen.  


Reageer