Skip to main content
Antwoord

Telefoonnummer is van poort gewisseld bij verhuizing

• May 15, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Na de verhuizing van oosterhout waar box 12 met glasvezel en vaste telefoon perfect werkte verhuisd naar Ittervoort. KPN had alles geregeld en op de gervaagde datum werkte mijn modem, alle lichtjes groen.. 

Toen ik mijn telefoon aansloot op poort 1 zoals in Oosterhout, ik heb maar 1 vast nummer, bleek die niet te werken. Na een paar dagen vervangen van bedrading etc, bleek dat dit nummer op aansluitng 2 was ingesteld. Dat had KPN mij best mogen vertellen.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@heusden99! Ai, goed dat je gevonden hebt dat hij op poort 2 zat en inderdaad niet handig dat dit anders bleek dan in je eerdere woning. 

Mocht dit weer eens gebeuren, of mochten toekomstige meelezers hetzelfde probleem hebben, altijd goed om je andere telefoonpoort te proberen.
Als het ook dan niet werkt, doorloop dan onze stappen voor het oplossen van vaste telefonie problemen of maak een belafspraak met ons hierover.

Dan is het hopelijk snel weer opgelost!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 15, 2025

Beste ​@heusden99 , dat kun je binnen de modem zelf weer eenvoudig op poort 1 zetten als je dat handiger vindt.

• May 15, 2025

Je het kastje wat je eerder al gebruikte meegenomen ?
Een gedachte van mij, de kpn heeft het nieuwe nummer eerder alvast op poort 2 ingesteld.

Na een paar dagen vervangen van bedrading etc,

Hmmm, een werkend toestel rechtstreeks op de het “modem” zou dit al uitsluiten, maar ja foutzoeken is uitsluiten waar bij je niets moet uitsluiten : >

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 16, 2025

Hi ​@heusden99! Ai, goed dat je gevonden hebt dat hij op poort 2 zat en inderdaad niet handig dat dit anders bleek dan in je eerdere woning. 

Mocht dit weer eens gebeuren, of mochten toekomstige meelezers hetzelfde probleem hebben, altijd goed om je andere telefoonpoort te proberen.
Als het ook dan niet werkt, doorloop dan onze stappen voor het oplossen van vaste telefonie problemen of maak een belafspraak met ons hierover.

Dan is het hopelijk snel weer opgelost!