Skip to main content
Antwoord

Telefoonnummer lijkt kwijt geraakt te zijn bij overstap van budget naar KPN

• September 13, 2025
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Dit jaar overgestapt van budget naar kpn met nummerbehoud, beide alles in een, 

Bij thuiskomst van vakantie, telefoonnummer is niet in gebruik, heb alles geprobeerd, nieuwe kabel , nieuwe vaste telefoon gekocht en vanaf maandag meteen gebeld met een oude nokia, met een  , ben vanaf  12 september aan het bellen met een oude nokia met e simkaart, gekocht voor vakantie met onbeperkt internet en 150 beltegoed.

Heb vrijdag 13 september een email naar Acm gestuurd met dit probleem, dit wordt omgezet naar een klachtafhandeling er niet snel een oplossing komt, mijn telefoonnummer is niet geporteerd en is van mij sinds 2005, heb ook geen toestemming gegeven, dus kpn wat doen jullie eraan

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Onbegrepen staat het telefoonnummer ook niet in je modem geregistreerd?

Via onderstaande link kun je een klachtenformulier insturen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Beste ​@Onbegrepen staat het telefoonnummer ook niet in je modem geregistreerd?

Via onderstaande link kun je een klachtenformulier insturen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Bedankt voor je reactieJanD, net gekeken in modem maar staat geen telefoonnummer in, maar vanaf 4 juli heb ik wel ervoor betaald, heb telefonisch contact gehad met een code om mijn telefoonnummer te verwijderen, dus kpn geeft eigen fout met telefoonnummer niet toe maar stuurt mij een code om het nummer te verwijderen, ivm onderzoek, zodat het voor mij onvindbaar wordt op mijn modem ik heb dus mijn eigen bewijs verwijderd door kpn, gelukkig heb ik de facturen en contract nog, ga een klacht indienen bij ACM, mij laten betalen voor een telefoonnummer wat ik niet heb, mooie zaak is dat, is ook nog eens strafbaar om zonder medeweten een telefoonnummer kwijt te raken die ik al 20 jaar heb, zonder mijn goedkeuring, het nummer is aan mij toegekend door ziggo in mei 2005 en is ook nog steeds toegekend, dit nummer is niet geporteerd, dus het zweeft ergens het diepe dal dat kpn heeft

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Onbegrepen, allereerst ontzettend naar dat je het nummer nu kwijt bent of lijkt te zijn, al helemaal als je zo'n nummer al lang hebt.
Ik hoop dat mijn collega's naar aanleiding van je klacht snel contact met je opnemen, ik denk dat dat de beste optie is op dit moment.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Dank je wel, ik ben wachtende