Skip to main content

Goedenavond,

 

Hoe wijzig ik mijn naam zodat de nota op juiste tenaamstelling komt. Niet echt handig te vinden. Een doolhof eigenlijk.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Wijziging tenaamstelling , staat de naam foutief op de factuur of gaat het contract over op iemand anders? In het laatste geval praten we over een contractovername, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Als de tenaamstelling op een bestaande andere rechtspersoon is. Bijvoorbeeld iemands partner, dan kan je zoals @JanD schrijft het contract overnemen. Maar je kan natuurlijk wettelijk geen contract overnemen van een fictief persoon.

 Anders wordt het een aangetekende brief, want KPN is voor consumentenklanten niet bereikbaar via email.  


Hallo @Wijziging tenaamstelling Is dit al gelukt? Als er -bij wijze van spreken- een foutje in jouw eigen naam staat kan de klantenservice dit aanpassen. Als iemand anders de contractant gaat worden hebben we het, zoals Jan terecht zegt over een contractsovername en zul je iets anders moeten doen. Op de pagina waar Jan naar verwijst staat precies wat er moet gebeuren. Uiteraard is geen van de gevallen een aangetekende brief noodzakelijk. 


In de e-mail waarmee de facturen voor 'thuis’ worden verzonden word ik aangesproken met “heer”.  Fout!  Mijn contract is op naam van mevrouw.  Beetje slordig, corrigeren dus.  Betreft o.a. factuur 11177679121.


In de e-mail waarmee de facturen voor 'thuis’ worden verzonden word ik aangesproken met “heer”.  Fout!  Mijn contract is op naam van mevrouw.  Beetje slordig, corrigeren dus.  Betreft o.a. factuur 11177679121.

Dag @lesbeauxarts Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402 of via de chat. Daar kan men je direct helpen, inclusief de noodzakelijke verificaties die we hier niet kunnen doen.