Skip to main content
Antwoord

Tijd/datum verkeerd bij inkomende gesprekken

• December 12, 2022
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds enige tijd krijg ik op mijn vaste lijn bij een inkomend gesprek een onjuiste datum en tijd meegestuurd.  Ik heb mijn modem gereset , maar dat is niet de oplossing.

Wie weet de oorzaak c q oplossing wèl ?

Beste antwoord door plansojo

Herstel !   De oplossing zit inderdaad in het dect toestel. Gereset door batterijen eruit etc.

Bedankt voor jullie advies.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 17, 2022

Hi @plansojo, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik heb het vermoeden dat de tijd en datum in je toestel zelf niet goed is ingesteld. Zou je dit willen nakijken in de instellingen van je toestel? Iets anders kan ik namelijk niet zo snel bedenken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 17, 2022

Als je dect telefoon gewoon op phone 1 ( of 2) zit zul je handmatig gewoon de tijd en datum in die set moeten instellen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2022

Beste Peter, de datum/tijd verschuiving komt uit het VoIP protocol. In de log van mijn modem vind ik een grote hoeveel data, maar helaas kan ik daar niet veel wijzer van worden. Kun jij me verder helpen of iemand anders. Bvd.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2022

Wat voor merk en model  telefoon gebruik je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 19, 2022

Herstel !   De oplossing zit inderdaad in het dect toestel. Gereset door batterijen eruit etc.

Bedankt voor jullie advies.