Skip to main content
Antwoord

Tijdens het bellen wordt er gesproken door iemand anders

• February 1, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Cor Wicherson
Nieuwkomer

Het komt vaak voor, dat tijdens gesprekken,er wordt gesproken door iemand anders

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Cor Wicherson, welkom op onze community! Wat een bijzonder issue, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt en ik heb hier niet direct een verklaring noch oplossing voor. Ik zie dat Jeff al wel een paar goede punten aandraagt. Kun je dit toelichten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Hallo ​@Cor Wicherson, welkom op de KPN Communitypagina! Op deze pagina helpen vooral (enthousiaste) KPN klanten elkaar, maar kan een KPN Moderator meekijken indien nodig.

Je vraagt je af hoe vaak het voorkomt dat er wordt gesproken door iemand anders. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Zou je deze wellicht wat meer kunnen toelichten?

Als je een bedrijf spreekt kan je bijvoorbeeld wel worden doorverbonden, waardoor je meerdere verschillende mensen kan spreken. Is dat wat je bedoeld?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hoi ​@Cor Wicherson, welkom op onze community! Wat een bijzonder issue, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt en ik heb hier niet direct een verklaring noch oplossing voor. Ik zie dat Jeff al wel een paar goede punten aandraagt. Kun je dit toelichten?