Skip to main content

Hoi, 23e savonds nog kunnen bellen.

Nu SIP mismatch foutmelding in de log en perma bezet toon

Bij voip staat bij status: niet geregistreerd

wat ik geprobeerd heb:

Andere telefoon met andere kabel welke voorheen werkte

Omschakelen naar 2e tel aansluiting, ook bij sip instellingen

Herstart modem.

 

Ik vermoed manuele instelling vergissing bij afronden conversie kpn hussel naar glasvezel aansluiting sinds enige dagen in gebruik.

Graag hulp bvb dank

Hi @Derpiporino, welkom op het forum. 

Dit hoort niet zo, ik kijk graag met je mee. Heb je het pakket 1 op 1 overgenomen naar glasvezel inclusief telefoonnummer? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Of is het inmiddels telefonisch gelukt (0800 0402)? 
 


Hi @Derpiporino, welkom op het forum. 

Dit hoort niet zo, ik kijk graag met je mee. Heb je het pakket 1 op 1 overgenomen naar glasvezel inclusief telefoonnummer? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Of is het inmiddels telefonisch gelukt (0800 0402)? 
 

Hoi Alex,

Dank voor het welkom. De glasvezel aansluiting is pas vorige week volledig aangesloten. Alles zou automatisch overgezet worden volgens de ontvangen email van kpn. Het telnr staat in de mijnkpn app ook gewoon nog steeds geregistreerd,. Het werkt verder wel goed, we zijn er blij mee. De gegevens zijn aangevuld. Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden. Helpdesk sla ik even over, 3 mobiele tels aanwezig dus geen nood. Dank voor uw aandacht voor de kwestie.


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie ook dat het nummer niet meer geregistreerd staat. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt en ik verwacht dat het in de loop van begin volgende week wordt opgepakt en hopelijk ook gelijk opgelost.