Ik heb een internet contract bij Telfort. Mijn vaste telefoon loopt via youphone, maar dit is analoog en ik wil deze graag digitaal. Wat zijn de kosten voor een abonnement internet en vast bellen?
Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Vast bellen overzetten naar VoIP bij Telfort
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi Annelies, welkom op het forum! Ik begrijp dat jij gebruik maakt van dit Youfone abonnement? Je kunt in dat geval dit nummer laten overzetten naar Telfort. Dat doe je door contact op te nemen met de Telfort klantenservice. Zij kunnen dan telefonie aan je internetabonnement toevoegen en daarbij je huidige nummer overnemen. Youfone mag die overname wettelijk gezien ook niet weigeren (mits de naam en adresgegevens overeenkomen). Over het algemeen zal het abonnement (in jouw geval dus bij Youfone) dan ook automatisch beëindigd worden per de datum dat het nummer overgaat. Mocht je echter nog een contract hebben bij Youfone, dan kan het wel zijn dat je aan die datum wordt gehouden. Controleer dat dan ook even van te voren. Als er een contract is nog, dan kun je het beste per einddatum daarvan de overstap doen.
Voor verdere informatie moet ik je echter naar Telfort doorverwijzen. Dit forum is alleen voor KPN dus inhoudelijk kan ik verder ook niet zoveel meer vertellen. Telfort is te bereiken via hun eigen forum of telefonisch via 0900-9596.
Bekijk origineelVoor verdere informatie moet ik je echter naar Telfort doorverwijzen. Dit forum is alleen voor KPN dus inhoudelijk kan ik verder ook niet zoveel meer vertellen. Telfort is te bereiken via hun eigen forum of telefonisch via 0900-9596.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.