Skip to main content

Afgelopen vrijdag zijn we door een monter van KPN aangesloten op KPN glasvezel . Sindsdien ligt het inkomende telefoon verkeer op ons vaste telefoon toestel plat. Het is wel mogelijk met het vaste toestel naar buiten te bellen. Wie weet wat er fout gaat? 

Ojee @JBAbrana, niet zo handig dat jullie nu niet te bereiken zijn :slight_frown:

Jullie modem heeft 2 ingangen voor telefonie, zouden jullie het toestel eens op de andere ingang willen testen? Het kan zijn dat jullie nummer op ingang nummer 2 geregistreerd staat. Als dat ook niet werkt, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met jullie mee!


probleem is opgelost. \stekkertje bleek idd in verkeerde ingang te zitten. Thx! 


Ah, dat verklaart een hoop! Top dat dit relatief simpel op te lossen bleek te zijn :blush:


Dit draadje heeft mij met hetzelfde probleem geholpen. KPN-twitter medewerker(s) hadden me al het modem laten herstarten en zelfs resetten, zonder effect. Simpel stekkertje in poortje 2 stoppen en het werkt... Zou toch handig zijn om, als je maar één nummer hebt, dat op beide poortjes actief te maken.... 


Dit draadje heeft mij met hetzelfde probleem geholpen. KPN-twitter medewerker(s) hadden me al het modem laten herstarten en zelfs resetten, zonder effect. Simpel stekkertje in poortje 2 stoppen en het werkt... Zou toch handig zijn om, als je maar één nummer hebt, dat op beide poortjes actief te maken.... 


Met de Telfort V8 en een eigen voip provider werkte dat. Helaas kiest kpn ervoor om zoveel mogelijk functionaliteit uit hun apparatuur te halen