Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag is mijn vast bellen telefoonlijn helemaal ‘dood'. Kan niet gebeld worden en niet zelf bellen, ik hoor ook geen toon meer. 

 

Daarvoor was er niets aan de hand, er is niets veranderd in de aansluitingen of zo. Telefoon is vrij nieuw dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij. 

Telefoon heb ik al ontkoppeld, ook de lader, en de stekker uit de wandcontactdoos getrokken maar heeft het probleem niet opgelost. Wat nu??

Hi Andrea, welkom op het forum. 

Allereerst zou ik dit vanaf hier ook na willen kijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je. 


Hoi Alex, 

 

Ik heb mijn profiel aangevuld.


Ik heb de fout al gevonden. Hiervoor moeten we een monteur inplannen. Je kunt hier zelf voor bellen met 0800 0402 of even wachten morgen, dan neem ik contact met je op als je ook een contactnummer voor me hebt en zou willen invullen in je profiel


Wat is het probleem/de fout dan Alex?

Ik heb mijn mobiele nummer bij persoonlijke opmerkingen gezet in mijn profiel.

Zou het erg fijn vinden als jullie hierover contact met mij willen opnemen want ik bel mobiel prepaid en zou het vervelend vinden hiervoor op kosten te worden gejaagd. 

Alvast bedankt voor je hulp in ieder geval!


Hi Andrea,

Zojuist elkaar gesproken. Ik heb een monteur kunnen inplannen op dinsdag tussen 10 en 12. Voor morgen kon ik helaas niemand meer vinden. Laat je mij nog even weten hoe dit afloopt? 


Hoi Alex, 

 

Is helemaal prima. Ik laat je zeker weten of het is opgelost als de monteur geweest is!


Goedemiddag Als  ik er even tussen mag komen .ik heb precies het zelfde  bijna  nieuwe telefoon VANDAAG NIET MEER BELLEN OF GEBELD WORDEN? wie kan me helpen.?mvg 


Hoi Alex, 

Vanochtend zo rond 11.30 uur rinkelde mijn telefoon ineens, een vreemde gewaarwording na 4 dagen zonder! :slight_smile:
Het was de monteur en hij heeft ‘van buitenaf’ de storing kunnen oplossen. 
Bedankt voor jullie hulp, ben erg blij dat mijn telefoonverbinding het weer doet. 

 

Hoop dat jullie Rrob ook kunnen helpen!

Hartelijke groet, Andrea


Goedemorgen  ik heb naar het 0800  nummer gebeld en er komt een monteur vandaag tussen 5 en 7 uur. dus ik wordt al  geholpen. mvg


Dag beide, fijn om te lezen dat het opgelost is bij de ene en dat het in werking is gezet bij de ander. :relaxed:

Hoi Alex, 

Vanochtend zo rond 11.30 uur rinkelde mijn telefoon ineens, een vreemde gewaarwording na 4 dagen zonder! :slight_smile:
Het was de monteur en hij heeft ‘van buitenaf’ de storing kunnen oplossen. 
Bedankt voor jullie hulp, ben erg blij dat mijn telefoonverbinding het weer doet. 

 

Hoop dat jullie Rrob ook kunnen helpen!

Hartelijke groet, Andrea

Graag gedaan.