Skip to main content
Antwoord

Vast bellen werkt niet na storing

• July 5, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Na de storing van 4 juli werkt het vaste bellen niet meer. Het internet en TV werken wel. Heb telefoon gereset, modem gereset, spanning van modem,telefoon en switch afgehaald en na 30 seconden weer ingeschakeld. Niets helpt. Ik vind dat de KPN maar een monteur moet sturen want ik weet het niet meer en o ja, ik ga geen €80,00 betalen  

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@NicoS1979, op de KPN website kun je een probleemoplosser vinden. Mocht dat niet de oplossing bieden kan er via de klantenservice na een analyse een storingsmonteur worden ingepland. Een storingsmonteur is gratis, tenzij op locatie blijkt dat het probleem niet in het KPN domein zit. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 5, 2025

Natuurlijk hoeft u geen € 80,00 te betalen als het een storing in het kpndomein is. Bel de klantenservice 0800-0402 en vertel het verhaal!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 5, 2025

Beste ​@NicoS1979 via MijnKPN, de app of de website kun je het probleem melden en probeert men meteen een oplossing te zoeken.

Een eventuele monteur kost alleen geld als het aan jou ligt en niet aan KPN.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@NicoS1979, op de KPN website kun je een probleemoplosser vinden. Mocht dat niet de oplossing bieden kan er via de klantenservice na een analyse een storingsmonteur worden ingepland. Een storingsmonteur is gratis, tenzij op locatie blijkt dat het probleem niet in het KPN domein zit.Â