Skip to main content

Al enige tijd werkt is mijn vast bellen telefoonlijn helemaal ‘dood'. Kan niet gebeld worden en niet zelf bellen, ik hoor ook geen toon meer. 

Daarvoor was er niets aan de hand, er is niets veranderd in de aansluitingen of zo. Ik heb ook al een andere telefoon geprobeerd en het stappenplan op MijnKPN doorgelopen.

Mijn Experiabox werkt, ik heb ook gewoon internet en TV.

Als ik via het stappenplan probeer de telefoonaansluiting over te zetten naar telefoonpoort 2 krijg ik steeds de melding “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.”

Wat nu?

Welkom op het forum @PB62,  je hebt al een aantal dingen geprobeerd om het te proberen te verhelpen zo te zien, maar nog zonder oplossing. Je krijgt helemaal niets te horen met verschillende toestellen dus, ook geen kiestoon? Je kunt het toestel ook op poort 2 aansluiten zonder dat het nummer daarop staat, dan zou je wel een kiestoon moeten horen. Heb je dat ook geprobeerd? Of heb je hier inmiddels al telefonisch contact over gehad? Dat is de snelste weg in zo'n geval, via 0800-0402 kunnen collega's direct met je meekijken. 

Via deze weg kan ik ook meekijken natuurlijk, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je in dat geval je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Beste Jasper, dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter (mede n.a.v. je vraag over de kiestoon) dat allebei mijn vaste telefoons klaarblijkelijk defect zijn. Toen ik een nieuw toestel aansloot bleek die wel te werken. Probleem is dus opgelost.


Dat is goed om te lezen @PB62! De kans dat beide toestellen defect zijn is niet heel groot, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet aan dacht. Fijn dat het daarmee is opgelost, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: