Skip to main content

Ha mensen,

Ik heb een dag geleden via mijn online gegevens de vaste lijn doorgezet naar mobiel (1x overgaan > doorschakelen) echter na 24 uur werkt het nog niet; hoe lang kan dit duren?

Hallo ​@Jheroen ,

Dat zou per direct moeten werken. Heb je het zo gedaan?:

1. Toets *21*
  2. Kies het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. Je hoort nu een kiestoon en iedereen die jou belt wordt meteen doorgeschakeld

Ik heb doorschakelen via de online omgeving ingesteld niet via een telefoon.

Ik heb doorschakelen via de online omgeving ingesteld niet via een telefoon.

Probeer het nu dan eens via jouw telefoon.

Zeker getest met het mobiele nummer waarnaar is doorgeschakeld. Het nummer waarnaar is doorgeschakeld wordt echter genegeerd voor doorschakelen. 

Zeker getest met het mobiele nummer waarnaar is doorgeschakeld. Het nummer waarnaar is doorgeschakeld wordt echter genegeerd voor doorschakelen. 

Wat bedoel je hiermee?

Ik heb het zo duidelijk mogelijk opgeschreven. 

Als je vast doorschakelt naar 0612345678 en je belt vervolgens met 0612345678 naar de vaste werkt de doorschakeling niet. 

Ik heb het zo duidelijk mogelijk opgeschreven. 

Als je vast doorschakelt naar 0612345678 en je belt vervolgens met 0612345678 naar de vaste werkt de doorschakeling niet. 

Dag ​@PeterG klopt helemaal, getest met een ander nummer en het functioneert prima. Opgelost.

@Jheroen 

Mooi zo👍, heb je het uiteindelijk op deze manier gedaan? 

Hallo ​@Jheroen ,

1. Toets *21*
  2. Kies het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. Je hoort nu een kiestoon en iedereen die jou belt wordt meteen doorgeschakeld

@Jheroen 

Mooi zo👍, heb je het uiteindelijk op deze manier gedaan? 

Hallo ​@Jheroen ,

1. Toets *21*

Nee, enkel via de online omgeving en dat werkt dus prima 😉

Reageer