Skip to main content
Antwoord

Vast nummer gekocht maar niet zichtbaar in Experia Box

• June 29, 2025
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb afgelopen woensdag een extra nummer gekocht. Echter is deze niet zichtbaar in de ExperiaBox. Wanneer ik probeer te bellen vanaf telefoonpoort 2, hoor ik een niet geregistreerd toon. ( kan ook bezet toon zijn ). 

Is hier een oplossing voor? In de mail die KPN na het bestellen stuurde stond dat ik gelijk kon bellen met dit nummer. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Stefan.w, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Allereerst wil ik je de instructies geven voor het aansluiten van een extra telefoonnummer: Extra telefoonnummers | Vaste telefonie | ondersteuning.

Als het hierna nog niet werkt, dan raad ik je aan om het stappenplan hier te gebruiken: Telefoonstoring of een probleem met Vast Bellen?. Log in met jouw KPN account en we nemen je mee door het stappenplan.

Als het daarna nog niet werkt, is het goed om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Laat je weten of het zo lukt?

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Allereerst wil ik je de instructies geven voor het aansluiten van een extra telefoonnummer: Extra telefoonnummers | Vaste telefonie | ondersteuning.

Als het hierna nog niet werkt, dan raad ik je aan om het stappenplan hier te gebruiken: Telefoonstoring of een probleem met Vast Bellen?. Log in met jouw KPN account en we nemen je mee door het stappenplan.

Als het daarna nog niet werkt, is het goed om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• July 1, 2025

Ik heb afgelopen woensdag een extra nummer gekocht.

Je kunt helemaal geen nummer kopen bij KPN. Dus wat bedoel je hiermee? Heb je gewoon vaste telefonie voor 3 euro per maand genomen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Ik heb afgelopen woensdag een extra nummer gekocht.

Je kunt helemaal geen nummer kopen bij KPN. Dus wat bedoel je hiermee? Heb je gewoon vaste telefonie voor 3 euro per maand genomen? 

Aangevraagd uiteraard. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Hoi Denise, 

helaas heb ik deze stappen al doorlopen en het werkt niet. 

• July 1, 2025

Wanneer ik probeer te bellen vanaf telefoonpoort 2

En telefoonpoort 1?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Wanneer ik probeer te bellen vanaf telefoonpoort 2

En telefoonpoort 1?

Die doet het wel. Maar daar zit een ander nummer op

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 1, 2025

Besrte ​@Marlon92, ​@Stefan.w schrijft in zijn openingstopic dat hij een extra vast nummer heeft aangeschaft, die hij via poort 2 wil gebruiken en nog niet (goed) werkt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 1, 2025

Beste ​@Stefan.w heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven, dat wil vaak helpen om een wijzging te activeren.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat het met mijn instructies nog steeds niet werkt, ​@Stefan.w. De tip van ​@JanD om het modem een reset te geven is een goeie. Heb je dat al gedaan?

Als het daarna nog niet werkt, is het goed om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.