Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen
We gebruiken het niet. Maar in de Kpn app kan ik dat niet wijzigen?
Groetjes Karin
Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen
We gebruiken het niet. Maar in de Kpn app kan ik dat niet wijzigen?
Groetjes Karin
Hoi Karin, maakt het nog deel uit van een Alles in één abonnement? Daar kan het niet uit. Overigens heb je geen extra kosten want het zit bij A-i-1 nog kostenloos in het abonnement. Er worden alleen gesprekskosten gerekend.
Daarom houdt ik het hier aan als binnenkomende lijn. Bellen doe ik al 8 jaar uitsluitend met de mobiel.
Wil je het nummer écht niet meer? Dan zul je naar een nieuw abonnement moeten: Hussel. Vergelijk goed met wat je nu hebt want dat is niet altijd goedkoper...
Nee, een internet en tv abonnement en ik betaal er €2 per maand voor. Ongeacht of ik er dus gebruik van maak.
Bij dat abonnement zou het er via MijnKPN uit te halen moeten zijn.
Anders kan een KPN moderator, die hier nog zal komen, het (kunnen) doen. Dan is 't wel handig als je je gegevens in je forumprofiel plaatst (indien nog niet gedaan). Daarmee kunnen ze je vinden én geef je tevens toestemming dat ze in je instellingen mogen.
Hoi
Hallo
Top, dank je, Karin. Dan heb ik bij dezen het telefoonnummer verwijderd. Het zal ook vandaag worden verwerkt. Je krijgt hier per e-mail een bevestiging van.
Bedankt! Ik heb de bevestiging ontvangen.
Nogmaals bedankt voor het snelle regelen!
Beste,
ik wil graag ons vaste nr uit ons pakket.
Hoe kan dit geregeld worden?
Via MijnKPN lukt dat niet.
vg, Henk
Via MijnKPN lukt dat niet.
Alleen “internet + TV” en “Hussel” abonnementen kunnen zonder Vast bellen.
Maar of over naar ander abo met dezelde snelheid / zenderpakketten maar zonder Vast Bellen je gaat schelen in het maandbedrag? De optie Vast Bellen is bij deze abo's € 2 per maand.
Dank je Peter!
vg, Henk
Vast nummer opzeggen lukt niet via mijn kpn . De kosten €2,00 staan wel op de factuur. Wie kan dit voor mij verzorgen.
Welkom hier,
Dag Erik,
Ik heb mijn profiel aangepast.
De gegevens die je nodig hebt om mijn vaste nummer op te zeggen zijn vermeld bij persoonlijke opmerkingen. in mijn profiel.
Hierbij dan het verzoek om dit vaste nummer op te heffen..
Dank je,
Vast telefoonnummer opzeggen kan niet via de MijnKPN,
ik heb een hussel abonnement sinds vorig jaar betaal los voor me nummer.
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Check, dan heb ik bij dezen het vaste nummer uit je abonnement verwijderd,
Check, dan heb ik bij dezen het vaste nummer uit je abonnement verwijderd,
Dank je wel weer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.