Skip to main content

geachte,

 

Op onze factuur staan uitgaande gesprekken altijd op zelfde tijstip, snachts voor ongeveer 6,- per maand.

Na onderzoek is dit een faxnummer, welke wij NIET bellen, iedere nacht voor 15 sec.

Ik zou graag dit nummer voor UITGAANDE gesprekken willen blokkeren, aangezien dit kosten zijn die wij niet maken. Wat kan ik hier aan doen?

Hallo @Franky1968 

Maken jullie soms gebruik van een alarmsysteem, mogelijk een personenalarmering?

Zo’n systeem zoekt vaak met een vaste regelmaat (als test) contact met de alarmcentrale.


Misschien een te voor de hand liggende vraag, maar is er alarminstallatie aanwezig ?


Het is een faxnummer! Kan ik dit nummer uitgaand blokkeren?


Hallo @Franky1968 

Maken jullie soms gebruik van een alarmsysteem, mogelijk een personenalarmering?

Maar wat is nou het antwoord op mijn vraag? Er moet toch iets zijn wat belt.

 

Het is een faxnummer! Kan ik dit nummer uitgaand blokkeren?

Hoezo een faxnummer? Uitgaand naar sommige nummers zoals 090x nummers kan je blokkeren in MijnKPN. Maar als het toch een (personen)alarmering is zou ik oppassen met blokkeren. Dan werkt het alarm ook niet meer.


Er zal waarschijnlijk een alarm bij jullie thuis zijn die dagelijks belt naar zijn centrale. Dan hoor je dezelfde tonen die op een fax doen lijken maar het zal de centrale van het alarmsysteem zijn.


Maken jullie soms gebruik van een alarmsysteem, mogelijk een personenalarmering?

Zo’n systeem zoekt vaak met een vaste regelmaat (als test) contact met de alarmcentrale.

Hallo @Franky1968 , hebben jullie de onbekende beller (mogelijk alarmsysteem) al gevonden?


Reageer