Skip to main content
Vraag

Vast telefoonnummer kan (alleen) mijn mobiele nummer niet bellen

  • 12 September 2024
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

Mijn mobiele nr is niet bereikbaar voor één vast nr. Wanneer degene met het vaste nr mij belt gaat het direct over in de voicemail. (Dit nr is niet bereikbaar…..). Ik heb dit met 1 specifiek nr. Andere vaste nr kunnen mij wel bereiken. Ook is dat specifieke nr niet geblokkeerd in mijn toestel. Het vaste nr is van kpn. Die heb ik gebeld en zij zeggen dat bij hen alles goed staat. Ik kan met mijn mobiel wel het specifieke nr vaste bereiken.
Weet iemand wat hier aan de hand is?
Mijn mobiele provider is Simpel.Ik kan het vaste nr wel bellen en bereiken. Het vaste nr is van m’n moeder van 92. Dus ik dacht in eerste instantie ook.. watdoet ze verkeerd. Maar ikheb het zelf bij haar thuis thuis geprobeerd. Ik kan haar met mijn mobiel wel bereiken, zij met vast niet naar mij. Zij kan andere vaste en mobiele nrs wel bereiken. Haar provider KPN heb ik ook gebeld maar bij hun stond alles goed.🤷🏽‍♂️

Is je mobiele nummer (onlangs) geporteerd ? Van aanbieder veranderd.
Zoek je nummer hier eens op :
https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken
Wat is de huidige en de originele aanbieder ?
En die van de vaste aansluiting ook.


Die van mij Is Simpel..die van m’n moeder is KPN. Zoals hierboven vermeld.


Nee niet pas geporteerd. Nr heb ik al een paar jaar.


Maar was je nummer eerst van een andere aanbieder ?
Wat zegt de ACM site ?

die van m’n moeder is KPN. Zoals hierboven vermeld.

Dat had ik gezien, maar is die ook uitgeven door KPN, zie de ACM site.
Maar dat doet er niet toe, in dit geval  (waarschijnlijk, nmi).

 


Hi @Kuup1959, ik denk ook graag mee. 

Misschien een inkoppertje, maar je hebt het vaste nummer niet per ongeluk geblokkeerd in je mobiele telefoon? Heb je dit ook bij Simpel gemeld? Want aan een uitgaand signaal van het vaste nummer valt er niet veel aan te doen, het lijkt erop dat je mobiele telefoon die op de een of andere manier weigert. 


Nee niet pas geporteerd. Nr heb ik al een paar jaar.

En nog niet zo lang geleden werkte het nog wel ?


Hi @Kuup1959, ik denk ook graag mee. 

Misschien een inkoppertje, maar je hebt het vaste nummer niet per ongeluk geblokkeerd in je mobiele telefoon? Heb je dit ook bij Simpel gemeld? Want aan een uitgaand signaal van het vaste nummer valt er niet veel aan te doen, het lijkt erop dat je mobiele telefoon die op de een of andere manier weigert. 

Hallo Alex, daar heb ik inderdaad ook naar gekeken. Er staan 2 geblokkeerde nrs in. Maar zeker niet dat vaste nr.

ik gisteravond een telefoon nr gekregen  van simpel via de Whatsapp van simpel.

morgen ga ik bellen. Dank


Graag gedaan, hou ons hier op de hoogte. Ik ben ook benieuwd naar wat er aan de hand is. 


Reageer