Skip to main content

hallo ik heb tijden geleden het vaste telefoonnummer opgezegd, heb het ook niet, en betaal wel.

In mijn gegevens 

 

Welkom op het forum @Cor EB 18! Ik heb voor je gekeken. In geen van de wijzigingen is het telefoonnummer weggehaald. Als we dit doen sturen we een bevestiging waarin dit te zien is. Heb je deze wellicht bewaard? Ook heb ik geen notitie van een gesprek waarin dit gezegd is.

We kunnen het telefoonnummer nu alsnog verwijderen. Dan stop je per de dag dat we dit doen met betalen. Het snelst is hiervoor te bellen met 0800-0402. 

Laat je weten of we je hierbij kunnen helpen?


Bram ik kwam er door het wirwar van oplossing mogelijkheden ook al niet door naar een oplossing en na een gefrustreerde zoektocht eindelijk een telefoon nr gevonden.

En t daar besproken en doorgeven. 

T blijft een drama om eenvoudig deze wijziging door te geven .

In mijn kpn staat geen vaste telefoon .

Dus mag dus op vertrouwen dat de kosten ook niet in rekening worden gebracht toch?.

Ik ga weer verder een  gefrustreerde klant (nog)

Groetjes Bram ,toch evengoed bedankt voor reactie


Mag ik vragen waar je gekeken hebt en het vaste nummer niet staat? Deze moet namelijk wel te zien zijn. Ook staat deze iedere maand op de factuur. Verder kijken we bij vergoedingen naar een aantal dingen. Zoals of je de dienst hebt kunnen gebruiken. En of er fouten van onze kant zijn gemaakt. 

Als je een wijziging aan ons hebt doorgegeven die niet goed is gegaan kan ik een gedeeltelijke vergoeding voor je doen.