Goedendag,
Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen. We maken er geen gebruik meer van maar betalen er wel elke maand €2,- voor. In mijn KPN kan ik het zelf niet aanpassen. Kunnen jullie dat doen?
Goedendag,
Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen. We maken er geen gebruik meer van maar betalen er wel elke maand €2,- voor. In mijn KPN kan ik het zelf niet aanpassen. Kunnen jullie dat doen?
Ik volg, heb exacte dezelfde vraag.
Welkom op het forum
Ook voor jou wil ik het graag regelen
Goedendag, Dank je wel voor jullie reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld. Krijg ik een bevestiging wanneer het stopzetten gelukt is?
Het vaste telefoonnummer is voor jou stopgezet
Dank je wel voor de snelle reactie! Ik heb de bevestiging inderdaad ontvangen.
Goedendag, ik wil ook graag mijn vaste telefoonnummer uit mijn abonnement. Forumprofiel is denk voldoende ingevuld.
Bedankt ik hoor het graag
Goedemorgen
Goedendag Jeroen_dB,
ik wil ook graag mijn vaste telefoonnummer uit mijn abonnement.
Bedankt ik hoor het graag
Om het vaste nummer op te kunnen zeggen, heb ik wel gegevens nodig
Gedaan
Goedendag
Ik zou ook graag het vaste nummer opzeggen, want maak hier ook al lange tijd geen gebruik van en zie nu bij 't nieuwe abonnement dat ik er wel voor betaal. Kan jij dit aanpassen in mijn abonnement en een bevestiging hiervan geven. Alvast bedankt!
Vaste nummer heb ik voor je stopgezet
Ook ik wil graag het vaste nummer ad 2 euro uit ons abonnement. We gebruiken alleen de mobiele telefoons. Dank!
Goedemorgen
Wat zijn precies de stappen die ik moet zetten om vast bellen (2 euro) op te zeggen
Wat zijn precies de stappen die ik moet zetten om vast bellen (2 euro) op te zeggen
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.