Skip to main content

Hallo,

Mijn ouders kunnen al 3 dagen niet bellen of gebeld worden.

Gisteren monteur geweest, maar nog steeds niet. Melding: nummer niet bereikbaar.

Aangezien ze ook op een zorgknop zitten en die nodig hebben beginnen we nu toch we zeer onrustig te worden.

Heb de afgelopen dagen ook al regelmatig gebeld.  Steeds antwoord van wordt geregeld. Dus niet.

Wat kan ik nog doen ?

Robert 

Hallo @robert14 , welkom op de KPN Community waar klanten elkaar helpen.

De monteur is vertrokken zonder het probleem op te lossen. Heb je ook gehoord waarom de monteur het niet kon fixen? En was er nog sprake van opvolging (wie pakt het na hem op)?


Monteur had analoge lijn omgezet naar internet. Hij zei dat het nu zou moeten werken. We zijn nu bijna weer 2 dagen verder en we kunnen nog steeds niets via vaste lijn (via experiabox). Nog steeds melding: dit nummer is niet in gebruik. Heb ook al tig keren gebeld maar kennelijk is het lastig.

Robert 


In je experiabox moet je dan ook nog wat instellingen invoeren, ik neem aan dat dat al gebeurd is? KPN doet dat volgens mij automatisch, dus ik ben dan wel heel benieuwd waar het fout gaat.


Dat is geen gewenste situatie.

Ik geloof echter niet dat de monteur dit op z'n beloop heeft gelaten. Hij heeft het vast en zeker gemeld voor een diepere afdeling of monteur 2de lijns.

Voor 'spoed’ bel naar kpn. Op het forum is de wachttijd voor een kpn moderator nu wat lang: tot 7 dagen.

Als je belt kun je ook de status van de storing achterhalen. Zoals verdere behandeling door andere afdeling enzo.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Storingen zijn 24/7 te melden.

Gaat die alarmknop nog via de telefoon? Bij mijn moeder gaat ‘ie via internet.


Ja, volgens mij heeft de monteur de zorgknop nog via de telefoon gezet.

Ik heb 0800-0402, de afgelopen 3 dagen al 9 keer gebeld, maar kom geen stap verder helaas.

 


Hoi Robert welkom op het forum! Ik begrijp dat dit dan behoorlijke beangstigend kan zijn. Ik kan niet beloven dat ik dit traject bespoedigen als er al iets loopt via de Klantenservice maar ik bekijk dit graag nog even. Zou je in jouw profiel de gegevens van je ouders kunnen vermelden en mij hier een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is? 


Gedaan

Bij voorbaat dank


Hoi Robert, excuses voor de late reactie. Ik was door omstandigheden afwezig. Ik heb gekeken en ik zie dat er op 23-11 om 19.00 contact is geweest naar aanleiding van de storingsmelding. Er zou volgens de notities vooruitgang geboekt moeten zijn. Klopt dat?


Hoi, 

Het is dan toch eindelijk gelukt. Ze hebben weer verbinding.

In ieder geval bedankt.

 

Gr


Fijn om te horen. ☎️

Dank voor de terugkoppeling.


Hoi, 

Het is dan toch eindelijk gelukt. Ze hebben weer verbinding.

In ieder geval bedankt.

 

Gr

Dat zijn inderdaad goede berichten Robert! Fijn dat alles weer werkt en het spijt mij dat dit dan wat voeten in de aarde heeft gehad. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen doen!