Skip to main content

Hoi, mijn vaste lijn op mijn experiabox V10 doet het opeens niet meer; steeds in gesprek. Ik heb de box al gereset en van de spanning afgehaald maar het werkt nog steeds niet. Er brand ook een rood lampje op de box bij service. Wat kan er aan de hand zijn, kunnen jullie dit even nazien van een afstandje? Dank, groet, Hans

 

Hoi @HansVerdellen! Ik zie dat er inmiddels schot in de zaak zit en dat je op 29 september contact hebt gehad en dat er een monteur langs is geweest. Hopelijk is het nu snel opgelost, en nogmaals excuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd. Laat je me weten hoe het verloopt en of het uiteindelijk gelukt is? Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan kun je hier altijd een reactie achterlaten! 


Dag Sanne, er zit totaal GEEN schot in de zaak. Er is inderdaad een monteur geweest maar die heeft niets kunnen vinden. Nog steeds geen telefoon en vandaag ook weer storing op het modem waardoor we op een kastje geen TV konden kijken. Het neemt nu echt bizarre proporties aan, ongelofelijk. En dat voor een administratieve kwestie, hoe kan dat toch? Kan nou echt niemand bij jullie dit euvel verhelpen, ik word er moedeloos van! En is er ook iets van een schaderegeling of zo? Mijn abonnement gaat gewoon door maar ik kan niet meer vast bellen en een van mijn TV kastjes valt nu voortdurend uit. En nee het is geen technische kwestie, gewoon een administratief iets! Ik reken het jou niet persoonlijk aan maar je zou voor minder boos worden.

 


Lijkt op een simpele wisseling van de box.


@HansVerdellen Ik had ook gehoopt dat de oplossing er snel was. Het is geen administratief iets, maar een technisch iets. Normaal kunnen we op afstand je telefoonnummer synchroniseren, maar dat lijkt maar niet te lukken. Dat zou iets in het modem kunnen zijn, maar dan had de monteur dit op kunnen lossen. Gezien dat niet gelukt is vermoed ik dat de oorzaak hem ergens anders in zit. Ik heb het ticket bekeken, en mijn collega van de technische dienst heeft het goed in beheer. Diegene heeft gisteren een andere afdeling aangestuurd om dit op te lossen, dus achter de schermen wordt er nog hard aan gewerkt. Laat je het weten als je weer wat hoort? Ik houd het ticket in de tussentijd ook in de gaten. 


ik heb nog steeds niets gehoord helaas

 


Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je op 10 oktober contact hebt gehad en dat de telefonie weer zou moeten werken. Werkt het nu ook inderdaad weer? 🤞


Ja, gelukkig wel, eindelijk opgelost. Dank voor de service en aandacht. Vriendelijke groet, hans 


Wat fijn! Graag gedaan en bedankt voor het terugkoppelen!Â