Skip to main content

Ik wil graag ons vaste telefoonnummer opzeggen

 We gebruiken het niet. Maar in de Kpn app kan ik dat niet wijzigen?

gr. Margreet

Ik wil graag ons vaste telefoonnummer opzeggen

 We gebruiken het niet. Maar in de Kpn app kan ik dat niet wijzigen?

gr. Margreet

Hallo @Gravelster even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Als je een ouder abonnement hebt, dan is het mogelijk een vast onderdeel van het abonnement. Als je echt van telefonie af wilt, dan moet je misschien het abonnement aanpassen naar Hussel. 


Goedemorgen @Gravelster! Welkom en bedankt voor jouw vraag!

Het verwijderen van het telefoonnummer kan wel in MijnKPN: ik ga er dan vanuit dat je gebruik maakt van een KPN Hussel abonnement:

  • Inloggen in KPN ID
  • Klik op “Producten” en op het Thuis product
  • Onder het kopje “Uw extra opties” klik je op “extra opties wijzigen of toevoegen”
  • Vervolgens kun je onder het kopje “Bellen” het nummer selecteren en verwijderen
  • Tot slot bevestig je de wijziging en krijg je een bevestiging per e-mail 

Heb je nu geen Hussel abonnement, dan klopt het antwoord van Nick83:

Als je een ouder abonnement hebt, dan is het mogelijk een vast onderdeel van het abonnement. 

Mocht het verwijderen om wat voor een reden niet lukken via MijnKPN, dan kun je met ons bellen of chatten:

  • Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Mijn collega's maken het graag voor jou in orde en bevestigen de wijziging per e-mail.